۱۳۰۴۲۷۰
۱ نظر
۴۹۵۸
۱ نظر
۴۹۵۸
پ

رونالدو در ازای شماره یک دختر ماشینش را بخشید!

ماساژور منچستریونایتد در ازای پیدا کردن شماره تلفن خواننده گروه پوسیکت‌دالز پورشه کریستیانو رونالدو را به نصف قیمت خرید.

خبرورزشی: ماساژور منچستریونایتد در ازای پیدا کردن شماره تلفن خواننده گروه پوسیکت‌دالز پورشه کریستیانو رونالدو را به نصف قیمت خرید.

کریستیانو رونالدو در ازای دریافت شماره تلفن «کیمبرلی وایات» خواننده گروه پوسیکت دالز، پورشه کانورتیبل ۶۰۰۰۰ پوندی خود را به نصف قیمت فروخت. این ستاره بزرگ دنیای فوتبال در اولین دوره حضورش در اولدترافورد، با تماشای این خواننده در برنامه استعدادیابی ایکس‌فکتور خواستار شماره تلفنش شد تا با او قرار بگذارد.

رونالدو از ماساژور منچستریونایتد «راد تورنلی» کمک گرفت و به او پیشنهاد داد که اگر شماره این دختر زیبا را برایش پیدا کند ماشین ۶۰۰۰۰ پوندی خود را با نصف قیمت به او می‌فروشد.

رونالدو در ازای شماره یک دختر ماشینش را بخشید!

راد در حالی که می‌خندید حکایت باورنکردنی و جالب مربوط به سال ۲۰۰۹ را در طی مصاحبه‌ای با پادکست Undr The Cosh فاش کرد و گفت که چگونه در عرض ۲۴ ساعت پول خوبی به جیب زد. او با یادآوری آن روزها گفت: «در ماه مارس/آوریل بودیم و می‌دانستیم که رونالدو در انتهای فصل به رئال مادرید خواهد رفت. او هنگام تماشای برنامه ایکس‌فکتور از من پرسید: «این دختر کیست؟» آن دختر کیمبرلی وایات از گروه پوسیکت دالز بود. رونالدو گفت: «می‌توانی شماره‌اش را برایم پیدا کنی؟» من هم گفتم چه چیزی گیر من می‌آید؟ من شماره دخترها را برایت گیر می‌آورم و در انتها چیزی عایدم نمی‌شود. رونالدو گفت: «ماشینم را دوست داری؟» او پورشه کاررا کانتورتیبل داشت. و ادامه داد: «وقتی به رئال مادرید بروم این ماشین را به نصف قیمت به تو می‌فروشم». حدودا ۱۰ دقیقه طول کشید تا شماره دختر را به دست بیاورم.

آخر فصل رسید و به رونالدو گفتم: «قراردادمان را به یاد داری؟» گفت: «آره». گفتم: «به تعهدت پایبندی؟» گفت: «بله هستم». من به او ۳۰ هزار تا برای ماشین ۶۰ هزارتاییش دادم و صبح فردا ماشین را به قیمت ۶۰ هزارتا فروختم.»

راد که زیر نظر سر الکس فرگوسن کار می‌کرد، با خنده ادامه داد: «من ماشین را برای یک شب در اختیار داشتم. به خانه‌اش رفتم، آن را برداشتم، ۳۰ هزار پوند را به حسابش واریز کردم، روز بعد ماشین را به قیمت ۶۰۰۰۰ پوند فروختم و تابستان آن سال تعطیلات فوق‌العاده‌ای را در مالدیو گذراندم.»

رونالدو در ازای شماره یک دختر ماشینش را بخشید!

رونالدو در ازای شماره یک دختر ماشینش را بخشید!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تحسین میکنم.

      رضایت همه جانبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج