اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۴۴۹۰
۱۲۴۶
۱۲۴۶
پ

«ارسلان» به دنبال عبور از «فرهاد» در دربی

«ارسلان مطهری» می‌تواند روز یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه، تبدیل به بهترین گلزن استقلال در تاریخ دربی پایتخت شود.

 فوتبال ۳۶۰: «ارسلان مطهری» می‌تواند روز یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه، تبدیل به بهترین گلزن استقلال در تاریخ دربی پایتخت شود.

 ارسلان مطهری این فصل، روزهای عجیبی را پشت سر گذاشت. استقلالی‌ها قرارداد او را یک طرفه فسخ کردند و پس از ناکامی در قانونی کردن این فسخ، او را روی سکو نشاندند. مطهری هفته‌ها، سکونشین یا نیمکت نشین بود و از هفته دوم تا نهم، فقط ۶ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. کیفیت و انگیزه او اما، توانست سرنوشتش را تغییر دهد. مطهری حالا مهاجم اصلی سا پینتو، در بهترین روزهای این فصل است و یکشنبه، می‌تواند جایگاهی تاریخی، در باشگاهش پیدا کند.

مطهری در بین بازیکنان حاضر در دربی هفته آینده، رکورددار گلزنی در این مسابقه است. او توانسته ۴ بار در دربی، دروازه پرسپولیس را باز کند. لیگ نوزدهم، مطهری در نیم فصل دوم به استقلال پیوست و در اولین بازی مقابل پرسپولیس، توانست ۲ گل بزند. دربی رفت لیگ بیستم، مطهری همین کار را تکرار کرد و زننده گل اول استقلال بود تا رکورد فوق‌العاده ۳ گل در ۲ بازی دربی را به‌دست آورد. او فصل پیش، نتوانست در دربی موفق به گلزنی شود و در عوض، این فصل و در بازی رفت زننده گل اول استقلال بود. هر ۳ بازی که مطهری برای استقلال در دربی گل زده، بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده است. او پیش از پیوستن به استقلال، سابقه گلزنی به پرسپولیس با پیراهن نفت تهران را هم داشت.

زدن ۴ گل در دربی، مطهری را بین بهترین گلزنان تاریخ این مسابقه قرار می‌دهد. بهترین گلزنان استقلال در دربی، علی جباری و غلامحسین مظلومی با ۵ گل هستند. دو بازیکنی که بیشتر از ۴ دهه، از دوران بازی آن‌ها می‌گذرد. مهدی هاشمی‌نسب هم در دربی ۵ گل زده اما ۴ گل او، با پیراهن پرسپولیس به استقلال بوده‌اند. مطهری فعلا مثل فرهاد مجیدی جزو ۴ گله‌های دربی محسوب می‌شود. گلزنی در دربی آینده، می‌تواند او را در کنار جباری و مظلومی قرار دهد و شاید بتواند با عبور از آن‌ها، به تنهایی عنوان بهترین گلزن استقلال در تاریخ دربی را به دست بیاورد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج