۱۳۰۷۰۴۸
۱۴۲۲۷
۱۴۲۲۷
پ

نامزد رونالدو و همسر مسی چگونه با دو فوق‌ستاره فوتبال جهان آشنا شدند؟

لیونل مسی و شریک زندگی‌اش از نوجوانی همدیگر را می‌شناسند و کریستیانو رونالدو و نامزدش هفت سال است که با هم هستند. سوالی که در مورد این دو زوج مطرح می‌شود نحوه آشنایی آنها با یکدیگر است.

خبرورزشی: مقایسه زندگی جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو به اندازه مقایسه دستاوردهای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی جذاب و خواندنی است. یکی از سوالاتی که کنجکاوی‌های زیادی در موردش وجود دارد نحوه آشنایی این دو فوق ستاره با شرکای زندگی‌شان است.

جورجینا زمانی که در سال ۲۰۱۶ در مادرید به عنوان دستیار فروش در فروشگاه گوچی کار می‌کرد و تنها هفته‌ای ۲۵۰ پوند درآمد داشت، کریستیانو را ملاقات کرد. سپس چند روز بعد در رویدادی مجددا همدیگر را دیدند. جورجینا در مصاحبه با نشریه «سان» گفته بود: «ما از همان نگاه اول عاشق هم شدیم.»

این زوج چند ماهی رابطه خود را مخفی نگه داشتند، اما زمانی که مردم متوجه رابطه آنها شدند، دائما به فروشگاهی که جورجینا در آن کار می‌کرد سر می‌زدند. رئیس فروشگاه می‌ترسید که طرفدارانی که سعی در عکس و امضا گرفتن داشتند مشتریان ثروتمند را دور کنند و جورجینا پس از تنها هشت ماه در دسامبر ۲۰۱۶ از شغل رویایی خود اخراج شد.

آنتونلا اما عشق طولانی مدت مسی است. این زوج از نوجوانی با هم دوست بودند و در سال ۲۰۰۷ مجدداً رابطه عاشقانه‌ای با هم آغاز کردند. هر دوی آنها در سانتافه آرژانتین بزرگ شدند، و مسی در ۱۳ سالگی به بارسلونا رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج