۱۳۰۸۳۹۲
۲۹۲۵
۲۹۲۵
پ

تغییر استادیوم و کابوس قدیمی پرسپولیس

در لیگ پانزدهم تغییر ورزشگاه از استادیوم کوچک تهران به آزادی، در نهایت به سود پرسپولیس تمام نشد.

ورزش سه: در لیگ پانزدهم تغییر ورزشگاه از استادیوم کوچک تهران به آزادی، در نهایت به سود پرسپولیس تمام نشد.

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که ۴۸ ساعت مانده به این دیدار، ورزشگاه این بازی از دستگردی به آزادی تغییر کرد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی امکان بازی در حضور تماشاگران خود را داشته باشند.

البته این اتفاقی تکراری در فوتبال ایران است و بارها پرسپولیس و استقلال از امتیاز بازی به عنوان تیم میهمان در ورزشگاه آزادی برخوردار بودند و اساسا تا سال ۱۳۹۳ کمتر پیش آمده بود که پیکان، سایپا و نفت تهران در ورزشگاه غیر از آزادی به مصاف پرسپولیس و استقلال بروند.

با این حال یکی از آخرین تغییر ورزشگاه‌ها در دیدار پرسپولیس با یک تیم تهرانی مقابل سایپا بود که در نهایت به سود سرخپوشان تمام نشد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ پس از مخالفت شورای تامین با حضور تماشاگران در ورزشگاه دستگردی، استادیوم آزادی به عنوان میزبان برگزیده شد و باشگاه پرسپولیس نیز نظر سایپا را جلب کرد تا بلیت این دیدار رایگان شود.

تغییر استادیوم و کابوس قدیمی پرسپولیس

بلیت رایگان باعث شد تا بیش از 60 هزار پرسپولیسی برای تماشای این دیدار وسط هفته راهی استادیوم آزادی شوند تا پیروزی دیگری را از تیم برانکو تماشا کنند. اتفاقا پرسپولیس در این بازی نمایشی هجومی داشت و در دقیقه 10 با شلیک احمد نوراللهی به گل رسید.

نوراللهی بعد از این گل خوشحالی جالبی داشت و در حالی که نام هادی نوروزی را فریاد می‌زد، مچ بند شماره 24 خود را به سوی آسمان برد تا این چنین یاد کاپیتان فقید قرمزها را زنده کند.

تغییر استادیوم و کابوس قدیمی پرسپولیس
از آن تیم پرسپولیس عالیشاه و کمال تنها بازیکنانی هستند که همچنان پیراهن این تیم را می‌پوشند.

با این حال اوضاع برای پرسپولیس آنطور که می‌خواستند پیش نرفت. شاگردان مجید جلالی که بعد از اخراج جری بنگستون، هجومی‌تر شده بودند، در دقیقه ۹۰+۱ با گل مهدی دغاغله روی اشتباه خط دفاعی پرسپولیس و دروازه‌بان این تیم، لوبانف، توانستند گل تساوی را بزنند.

با این گل سایپا دو امتیاز مهم را از پرسپولیس گرفت و باعث شد تا تماشاگران این تیم مغموم و ناراحت ورزشگاه آزادی را ترک کنند و مسیر پرسپولیس به سوی صدر جدول نیز با مشکلاتی همراه شود.

حالا باید دید آیا تیم یحیی می‌تواند این کابوس را پشت سر بگذارد و در ورزشگاه آزادی به عنوان تیم میهمان به پیروزی برسد یا خیر.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج