۱۳۰۸۴۰۲
۱۲۲۶۰
۱۲۲۶۰
پ

مصاحبه جدید بازیکن تیم ملی علیه کی‌روش

چند ماه بعد از انتقاد شدید محمدحسین کنعانی‌زادگان از کارلوس کی‌روش، حالا نوبت به همبازی او در الاهلی رسیده که به شکلی متفاوت، از سرمربی سابق تیم ملی دفاع کند.

فوتبالی: چند ماه بعد از انتقاد شدید محمدحسین کنعانی‌زادگان از کارلوس کی‌روش، حالا نوبت به همبازی او در الاهلی رسیده که به شکلی متفاوت، از سرمربی سابق تیم ملی دفاع کند.

 داستان اختلاف کارلوس کی‌روش با کنعانی و شجاع از روزی شروع شد که سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲، ترجیح داد از دو مدافع دیگر در قلب خط دفاعش استفاده کند و از طرف دیگر، بعد از بازی با انگلیس، دو مدافع الاهلی را متهم کرد که ترکیب تیم او را لو داده‌اند.

بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی، کنعانی‌زادگان زیر پست خداحافظی او کامنت فوق‌العاده عجیبی گذاشت و نوشت:  تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.

شجاع خلیل‌زاده که در آن مقطع ترجیح داده بود واکنش خاصی به رفتن کی‌روش نشان ندهد، حالا و در یک مصاحبه، حرفهایی زده که نشان می‌دهد او هم دل خوشی از سرمربی سابق تیم ملی ندارد منتهی فعلا خبری از رسانه‌ای شدن گلایه‌های او نیست.

صحبتهای شجاع را بخوانید:" در جام‌جهانی در حق هیچ بازیکنی به اندازه من ظلم نشد و خیلی چیزها را به چشم دیدم که یک روز در موردش صحبت می‌کنم. البته فقط من ندیدم و دیگران هم دیدند که چه اتفاقاتی رخ داد. من به‌نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشتم و حرفی نزدم اما در دلم خیلی حرف‌ها هست."

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج