جاباما
۱۳۱۰۸۹۲
۶۰۱۸
۶۰۱۸
پ

طعنه تند ستاره استقلال به پرسپولیسی‌ها

ارسلان مطهری: یک تیم زیبا قشنگ‌تر از یک قهرمان زشت است!

خبرورزشی: مهاجم فوتبال استقلال می‌گوید که این تیم در شرایط مساوی رقابت نکرد.

ارسلان مطهری پس از پیروزی ۲ بر ۱ استقلال مقابل مس رفسنجان در بیست‌ونهمین هفته از لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی بود خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

او درباره کامبک تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم به برد برسیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

مطهری درباره شرایط مالی استقلال اظهار کرد: شرایط مالی نیازی به گفتن ندارد. ما ۶، ۷ ماه است پولی نگرفتیم. اصلا بحث پول نیست. بحث این است که هیچ وقت نمی‌توانیم در شرایط مساوی رقابت کنیم. اگر در شرایط مساوی رقابت کنیم مثل پارسال می‌شود که دیدید چه نتیجه‌ای گرفتیم. امسال به مراتب بهتر از پارسال بودیم. یک تیم زیبا خیلی قشنگ‌تر از یک قهرمان زشت است! به هیچ تیمی توهین نمی‌کنم، هر تیمی قهرمان شود به آن تبریک می‌گویم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال ادامه داد: آنقدر فشار روی ما زیاد بود که ما فقط به تمرین می‌آمدیم و بر می‌گشتیم. ما فقط به مشکلات فکر می‌کردیم. بازیکن باید در زمین آرامش داشته باشد چرا که هوادار انتظار دارد. باید در زمین تمام خودتان را بگذارید. شما تمام توان خودتان را گذاشتید که تمام توان ما را بگیرید، نمی‌دانم چه بگویم. ما تیم قشنگی داشتیم که همه دوستش داشتند. ما یک مربی خوب و بازیکنان خوب داشتیم که با تمام توان لیگ را پیگیری کردند. امیدواریم در ادامه شرایط مساوی باشد.

او ادامه داد: سر خودمان را گول نزنیم. داوری فقط به ضرر ما بود. یک تیم قوی و متحد بودیم که برای نتیجه گرفتن جان کندیم. در زمین حریف ما نشدند و  با داوری ما را خراب کردند.

مطهری درباره ادامه فصل و اتمام قراردادش گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم.

بازیکن فوتبال استقلال درباره کم آوردن این تیم در ادامه فصل گفت: شما یک جایی کم می‌آورید. یکی از مشکلات ما کافی بود تا یک تیم با پشتوانه خیلی خوب را از پا در بیاورد. فکر کنید ما ۱۲ مشکل روی هم داشتیم و تبریک می‌گویم به بازیکنان استقلال، کادرفنی و هواداران استقلال چرا که امسال تیم قشنگی داشتیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج