جاباما
۱۳۱۱۱۹۶
۴۴۴۹
۴۴۴۹
پ

واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه تبانی استقلال

رقابت‌های لیگ برتر در هفته های پایانی با حرف و حدیث همراه بوده است. حرف و حدیث‌هایی که سازنده آنها تیم‌های رقیب و البته بیشتر در فضای مجازی بودند.

خبرورزشی: رقابت‌های لیگ برتر در هفته های پایانی با حرف  و حدیث همراه بوده است. حرف و حدیث‌هایی که سازنده آنها تیم‌های رقیب و البته بیشتر در فضای مجازی بودند.

استقلال در مصاف با هوادار با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید. بعد از این بازی سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس مدافع تیم حریف را متهم به تبانی کرد و به همین بهانه میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر او را به برنامه دعوت کرد!

این اتهام موجب شکایت باشگاه استقلال به کمیته اخلاق شد. همان زمزنه‌هایی که در مورد دیدار استقلال – هوادار وجود دارد، پیرامون دیدار سپاهان در برابر پیکان و پرسپولیس در برابر گل گهر به وجود آمده است. به این سبب که در این بازی ها هم گل‌های زیادی رد و بدل شده است. نظر فدراسیون فوتبال در این باره چیست؟

این دیدارها با حضور نماینده فدراسیون فوتبال و ناظر انضباطی برگزار شده است و هیچ گزارشی مبنی بر تبانی در این بازی‌ها به کمیته اخلاق گزارش نشده است. بنابراین هیچ پرونده‌ای در خصوص بازی های مشکوک شکل نگرفته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج