۱۳۱۱۳۶۶
۴۳۳۵
۴۳۳۵
پ

برگزاری بازی با پرسپولیس خارج از قائمشهر مضحک است

سرپرست تیم فوتبال نساجی گفت: مضحک است که بازی تیم ما با پرسپولیس به شهر دیگری منتقل شود.

خبرگزاری فارس: اسماعیل اسماعیلی در مورد شکست یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و حیف شد که با وجود حمایت فوق‌العاده هواداران حریف در دقیقه ۹۰ گل خورده و باختیم. در این بازی نفراتی مثل کریم اسلامی و صابر حردانی را در اختیار نداشتیم. به همین دلیل کارمان سخت شده بود. البته انرخوس هم هنوز به شناخت کامل از بازیکنان نرسیده و نتوانست از نفرات جایگزین به شناخت دقیق برسد. زمان محدودی که در اختیارش بود، اجازه نداده است از پتانسیل تیم کامل استفاده کند.

وی افزود: ما هم مثل تراکتور ۳،۲ فرصت خوب برای رسیدن به گل داشتیم اما موقعیت‌های نساجی بهتر و جدی‌تر بود. به هر حال نشد و فوتبال بار دیگر روی بد خودش را به نساجی نشان داد. دقیقه ۹۰ شوت بازیکن تراکتور به سر مدافع ما خورد و با کمانه کردن به جایی رفت که نباید می‌رفت.

سرپرست تیم نساجی درخصوص دیدار با پرسپولیس و اینکه آیا شرایط این شهر برای میزبانی از سرخ‌پوشان در روزی که احتمال دارد آن‌ها جشن قهرمانی خود را برگزار کنند، فراهم است، توضیح داد: شرایط ورزشگاه وطنی و شهر قائمشهر برای میزبانی از این بازی خوب است اما هر تیم شهرستانی در میزبانی از پرسپولیس و استقلال، شرایط نابرابری دارد و هیچ وقت حق تیم‌های شهرستانی به آن‌ها داده نمی‌شود. هرچند هواداران نساجی در بازی‌های قبلی نشان داده‌اند در برابر این‌ تیم‌ها استادیوم را پر خواهند کرد اما امیدوارم دوستان برای اینکه پرسپولیس از طرفدارانش در این بازی استفاده کند، سراغ مسائل غیرفوتبالی نروند زیرا کار خوبی نیست.

اسماعیلی ادامه داد: نساجی هم مانند استقلال و پرسپولیس تماشاگر دارد. طبق قانون هم فقط باید ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار تیم میهمان قرار بگیرد. ما هم باید به قانون عمل کنیم و هیچکس نباید به خودش اجازه بدهد وارد حریم تیم میزبان شود. اگر چنین حالتی اتفاق بیفتد، نساجی نمی‌تواند از شرایط میزبانی‌اش به درستی استفاده کند و در آن حالت آقایان فقط دلشان می‌خواهد بازی را برگزار کرده و از نظر خودشان به خوبی و خوشی تمام کنند. ما باید از حق تیم و هواداران خود دفاع کرده و از آن استفاده کنیم.

وی درخصوص شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه احتمال دارد بازی به شهر دیگری منتقل شود، پاسخ داد: اصلا امکان چنین چیزی وجود ندارد. معمولا وقتی در چنین شرایطی قرار می‌گیرند برای لطمه وارد کردن به تیم‌ها این بحث مضحک را پیش می‌کشند. اگر روزی بازی‌های نساجی در شهری به جز قائمشهر برگزار می‌شد به این دلیل بود که زمین نداشتیم اما اکنون ورزشگاه وطنی یکی از بهترین‌ زمین‌ها را دارد. برگزاری مسابقات اینچنینی نیز تمرین خوبی برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا است‌. مردم و تیم نساجی باید در بازی با پرسپولیس خودشان را برای میزبانی از بازی‌های سنگین لیگ قهرمانان که نماد فوتبال آسیا است، محک بزنند و فرهنگ ایران و مازندران را در سطح قاره نشان بدهند.

سرپرست تیم نساجی عنوان کرد: اگر آقایان تحمل و درایت در اختیار قرار دادن فقط ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران پرسپولیس را دارند، باید به قانون عمل کرده و حق تیم ما را تضییع نکنند. مهم نیست حریف ما در این بازی پرسپولیس است، استقلال یا هر تیم دیگری‌. اگر به قانون عمل نشود، حق تیم ما را خورده‌اند و این کار درست نیست.

اسماعیلی درمورد نفرات مصدوم و محروم نساجی برای بازی با پرسپولیس گفت: بازیکن محروم نداریم اما مصدومان نساجی با وجود اینکه هنوز شرایط‌شان صد در صد نیست اما احتمال دارد به این بازی برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج