۱۳۱۱۸۸۳
۲۶۲۵
۲۶۲۵
پ

آمریکایی‌ها از دست ورزشکاران ایران فرار کردند!

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: سابر ایران با کسب مدال برنز جام جهانی مادرید دست به کار بزرگی زد و در این مسابقات، تیم آمریکا هم از دست ملی‌پوشان فرار کرد.

خبرورزشی: رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: سابر ایران با کسب مدال برنز جام جهانی مادرید دست به کار بزرگی زد و در این مسابقات، تیم آمریکا هم از دست ملی‌پوشان فرار کرد.

علیرضا پور سلمان درباره کسب مدال برنز جام جهانی شمشیربازی مادرید توسط سابریست‌های ایران بیان کرد: مسابقات سنگین بود و همه تیم ها با تمام قوا آمده بودند، دیگر نمی‌توان گفت که فلان تیم ضعیف است چون همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند. در این جام‌جهانی شاهد بودیم که تیم مجارستان در رقابت با ژاپن بازی سختی داشت تا پیروز شد. ملی‌پوشان ما هم کار بزرگی کردند و می‌توان گفت با نتیجه‌ای که به دست آمد، در سابر دنیا ساختارشکنی شد.

سابریست‌ها با فشار زیاد مقابل آمریکا بازی کردند

پورسلمان در مورد شکست ایران مقابل آمریکا در نیمه نهایی جام جهانی گفت: آمریکایی ها از دست ما فرار کردند. ما بعد از مسابقه گرجستان، ۱۵ دقیقه بیشتر فرصت برای بازی با آمریکا نداشتیم. در بازی با کانادا هم دستگاه خراب شده بود و مسابقات به تاخیر افتاد، از همین رو ملی‌پوشان با فشار خیلی زیادی با آمریکا بازی کردند. امیدوارم همین نتیجه خوب را در قهرمانی آسیا و جهان تکرار کنیم تا بتوانیم راه را برای کسب سهمیه المپیک هموار کنیم. ما امتیاز خیلی خوبی را در این جام جهانی کسب کردیم اما هنوز تا کسب سهمیه المپیک خیلی راه داریم.

هر مسابقه یک چالش جدید است

رییس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این پرسش که با توجه به مدالی که تیم شمشیربازی سابر ایران در جام‌جهانی گرفت، با آرامش خاطر بیشتری در قهرمانی آسیا و جهان شرکت می‌کند؟ تاکید کرد: مسابقات قهرمانی آسیا و جهان سنگین است و باید بپذیریم با هر تیمی که بازی داریم یک چالش جدید است. همه تیم‌ها از جمله چین، ژاپن و ازبکستان قوی شده‌اند. تیم ایران توانست قدم اول را محکم بردارد اما هر مسابقه چالش خود را دارد و تا زمانی که سهمیه المپیک را نگیریم و در نهایت منجر به کسب مدال المپیک نشود، این فشار را داریم.

سرمایه گذاری روی سابر دختران و اپه مردان را ادامه می‌دهیم

پورسلمان درباره‌ی اینکه تنها یک سهمیه اپه دختران به تیم سابر مردان برای بازی های آسیایی اضافه شد، گفت: ستاد عالی بازی ها، نتیجه بازی‌های کشورهای اسلامی و نتایج تیم ها را در نظر گرفت. اگر دختران سابر و اپه مردان اعزام نشوند، سرمایه‌گذاری را که روی این تیم ها شروع کرده‌ایم را ادامه خواهیم داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج