۱۳۱۲۱۵۷
۱۲۲۶
۱۲۲۶
پ

حراج تن‌هاخ برای بودجه ۱۲۰ میلیون یورویی

ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال ۱۳ بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.

ورزش سه: ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال ۱۳ بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.

یونایتد به ۱۳ بازیکن اجازه جدایی خواهد داد که پنج نفرشان بازیکن آزاد خواهند بود. به این ترتیب، با کم شدن دستمزد آنها از فهرست پرداختی‌های باشگاه و گرفتن مبلغ فروش برای تعدادی از آنها، منچستر بودجه کافی برای جذب بازیکنان جدید را خواهد داشت.

حراج تن‌هاخ برای بودجه 120 میلیون یورویی

فیل جونز و اکسل توانزبه، دو مدافع تیم، بازیکن آزاد خواهند شد. الکس فرگوسن زمانی به جونز گفته بود، بهترین بازیکن تاریخ یونایتد می‌شود. توانزبه هم به عنوان بازیکن آکادمی باشگاه، به عنوان کاپیتان آینده تیم شناخته می‌شد اما هیچکدام از این دو به آنچه توانایی‌اش را داشتند، نرسیدند. جالب اینکه هر دو، بازیکنان مورد علاقه سولسشر بودند اما در زمان تن‌هاخ راه به جایی نبردند، به ویژه فیل جونز که از اول فصل مصدوم بوده است.

اما در زمینه فروش بازیکن و کسب درآمد 120 میلیون یورویی مدنظر تن‌هاخ، سه بازیکن تیم اصلی هستند که باشگاه مایل به فروش آنها است. هری مگوایر، کاپیتان یونایتد و اریک بایلی دو مدافعی هستند که تن‌هاخ دوست دارد رقم مناسبی در ازای فروش آنها به دست بیاورد. بایلی این فصل را به طور قرضی در مارسی گذراند.

آرون ون بیساکا هم که در ازای 57 میلیون یورویی از کریستال پالاس خریده شد، دیگر چهره‌ای است که در فهرست فروش تیم قرار دارد. مربی یونایتد ترجیح می‌دهد مدافع راستش را بفروشد و پول آن را در جای دیگری از تیم هزینه کند.

در گزارش سایت منچستر ایوینینگ نیوز همچنین آمده که آنتونی الانگا، آنتونی مارسیال، دانی فان دبیک، برندان ویلیامز و الکس تلس همگی در فهرست فروش قرار دارند.

با فروش این بازیکنان، اولویت با خرید یک مهاجم است تا بار گلزنی از روی دوش مارکوس رشفورد برداشته شود؛ ضمن اینکه گفته می‌شود یونایتد به خرید کیم، مدافع کره‌ای ناپولی هم نزدیک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج