جاباما
۱۳۱۲۳۲۴
۱۱۷۹
۱۱۷۹
پ

مثل همیشه سوء‌مدیریت به استقلال ضربه زد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه مثل همیشه سوء‌مدیریت به استقلال ضربه زد و این تیم را از اهداف اصلی‌اش دور کرد.

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه مثل همیشه سوء‌مدیریت به استقلال ضربه زد و این تیم را از اهداف اصلی‌اش دور کرد.

ستار همدانی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست‌ودوم تا قبل از هفته پایانی لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال پس از اینکه در فصل گذشته آمار خوبی را به‌جای گذاشت و بدون باخت قهرمان شد، قاعدتاً هر کسی دیگری می‌آمد با اولین باخت تحت فشار روانی قرار می‌گرفت. ساپینتو در همان اولین بازی با شکست برابر سپاهان تحت فشار قرار گرفت اما در ادامه با همه مشکلات تیم را جمع‌وجور کرد و در کورس قهرمانی با تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، تراکتور تبریز و... قرار گرفت.

«لیگ امسال ایران پویا و باکیفیت بود.»، وی با بیان این جمله افزود: استقلال فصل گذشته یکه‌تازی می‌کرد اما امسال شرایط متفاوت بود، متأسفانه مثل همیشه سوء‌مدیریت به استقلال ضربه زد و این تیم را از اهدافش دور کرد، مشکلاتی گریبانگیر استقلال شد تا قهرمانی را از دست بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا موافق ماندن ریکاردو ساپینتو هست یا نه، گفت: مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه استقلال عملکرد ساپینتو را زیر نظر بگیرند و ببینند به اهدافی که ترسیم کرده بودند، رسیده است یا نه. به‌عنوان یک هوادار احساسم بر این است که ساپینتو تیم را خوب جمع کرد و توانست شرایطی را فراهم کند که بازیکنان با تمام وجودشان تا دقیقه نود بجنگند. شاید ساپینتو کنار زمین ناآرامی‌هایی داشته باشد ولی الآن شناخت کافی نسبت به فوتبال ایران دارد و گزینه خوبی برای هدایت استقلال است.

همدانی در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به داوری‌ها در این فصل تصریح کرد: بر اساس آمار و ارقام و طبق کارشناسی‌های صورت‌گرفته معلوم شد که داوری‌ها به‌ضرر استقلال بوده است. استقلال باید تمرکز خودش را برای جام حذفی بگذارد و حداقل یک جام بیاورد تا عقب نماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج