۱۳۱۳۵۰۸
۱۶۸۷
۱۶۸۷
پ

چشمی علیه رکورد منحصربه‌فرد استقلال

تیم فوتبال استقلال در حالی فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر را به پایان رساند که در این فصل از رقابت‌ها بازیکنان این تیم تا قبل از هفته پایانی رقابت‌های یعنی دیدار مقابل تراکتور یک رکورد منحصر به فرد را از خود به‌جا گذاشته

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال در حالی فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر را به پایان رساند که در این فصل از رقابت‌ها بازیکنان این تیم تا قبل از هفته پایانی رقابت‌های یعنی دیدار مقابل تراکتور یک رکورد منحصر به فرد را از خود به‌جا گذاشته، به این ترتیب که بازیکنان استقلال تا هفته بیست‌ونهم رقابت‌ها و قبل از برگزاری هفته پایانی هیچ کدام از داور کارت قرمز دریافت نکردند و از زمین مسابقه اخراج نشدند. 

این در شرایطی است که در هفته پایانی این رقابت‌ها و درحالی‌که استقلال از رقیب تبریزی خود در تهران با چهار گل پیش بود، سرانجام روزبه چشمی، کاپیتان این تیم در این دیدار در دقیقه ۶۹ از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد تا این رکورد منحصر به‌ فرد و بدون تکرار آبی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر به این ترتیب شکسته شود. 

درواقع کمتر به یاد داریم که تیمی درطول یک فصل چنین عملکردی را از خود به‌جای گذاشته و بازیکنانش از داور کارت قرمز دریافت نکنند، این در شرایطی است که باشگاه استقلال می‌توانست با این رکورد در فصل جاری یک رکورد منحصر به فرد دیگر مثل قهرمانی بدون شکست فصل گذشته رقم بزند اما درنهایت روزبه چشمی مانع از این آمار شد.  نکته قابل‌توجه اینکه هر چقدر بازیکنان استقلال در جریان رقابت‌های امسال سعی کردند تا از گزند کارت قرمز داوران در امان بمانند و به این هدف خود هم رسیدند اما سرمربی این تیم یعنی ریکاردو ساپینتو پرتغالی از این حیث جبران مافات کرده و با عصبانیت و هیجان‌های گاه‌وبیگاه خود درکنار خط در چندین مسابقه از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و از سوی فدراسیون فوتبال نیز محرومیت‌هایی را متحمل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج