اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۷۲۵۶
۳۳۲۱
۳۳۲۱
پ

استقلال به ساپینتو باخت، نه پرسپولیس

بازی دیشب یا بهتر است بگوییم جنگ دیشب را اکثر فوتبال‌دوستان مشاهده کردند. جنگی که در آن هواداران دو تیم و شخص ریکاردو ساپینتو نقش اول را داشتند و با روش‌های مختلف جو بازی و ورزشگاه را متشنج کردند.

خبرورزشی: به طور قطع اکثر فوتبال‌دوستان این را قبول دارند که دربی حساسیت زیادی دارد و عدم نتیجه‌گیری در این بازی در سرنوشت کاری مربیان موثر است، اما اینکه یک مربی در هر بازی جنجال به پا کند و با پرخاشگری، مقابله و فحاشی بخواهد نتیجه‌گیری کند اصلا درست نیست و از قضا در بازی‌های حساس عیار واقعی یک مربی مشخص می‌شود.

در اینکه تیم ساپینتو فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد شکی نیست، اما او و دستیارانش شخصیت خوبی از خود به نمایش نگذاشته‌اند و بارها با سر و صدا کردن و کنایه زدن تلاش کرده‌اند تا همه چیز را به نفع خود کنند. بدون شک اصرار به انجام و تکرار چنین رفتارهایی نه به سود مربی، نه بازیکنان و نه هواداران است و تمرکز تیم را بر هم می‌زند.

ریکاردو ساپینتو فردی کم‌تجربه در عرصه بازیگری و مربیگری نیست، اما اینکه برای نتیجه‌گیری دست به هر رفتاری می‌زند و اکثر اوقات با کنایه صحبت می‌کند و جنجال به پا می‌کند بسیار عجیب و دور از حرفه‌ای‌گری‌ است.

اگر ساپینتو فقط کمی با خونسردی، متانت، آرامش و احترام میانه خوبی داشت بدون شک تیمش می‌توانست هم قهرمان لیگ برتر هم جام حذفی شود و افتخار بزرگی نصیب خود و همکارانش شود، اما او با رفتارش تمام زحمات یک ساله خود را خراب کرد و با درگیری‌ که شب گذشته با هواداران پرسپولیس و مقامات رسمی بازی پیدا کرد، تمام اعتبار خود را نابود کرد.

شاید بهتر باشد که بگوییم استقلال، رقابت های این فصل را به اخلاق ساپینتو واگذار کرد و پای پرسپولیس، سپاهان و سایر رقبا در میان نبود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج