۱۳۱۷۳۸۳
۱۸۸۱
۱۸۸۱
پ

پاسخ مبهم بنزما درباره حضور در عربستان

کریم بنزما از تایید اخبار مبنی بر ترک رئال مادرید و رفتن به عربستان سعودی خودداری کرد.

خبرورزشی: کریم بنزما از تایید اخبار مبنی بر ترک رئال مادرید و رفتن به عربستان سعودی خودداری کرد.

کریم بنزما از تایید اینکه فصل آینده کجا بازی خواهد کرد، خودداری کرد اما شایعات زیادی مبنی بر پیوستن او با مبلغی هنگفت به تیم الاتحاد عربستان سعودی شنیده می‌شود.

نشریه اسپانیایی «آاس» مدعی است که بنزما پیشنهاد امضای قراردادی دو ساله معاف از مالیات دارد که می‌تواند هر فصل ۱۰۰ میلیون یورو درآمد داشته باشد. و آنها همچنین گزارش داده‌اند که او با هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو در مورد شرایط زندگی در این کشور حاشیه خلیج فارس و همچنین استاندارد این لیگ صحبت کرده است. حتی گفته شده بود که این بازیکن ۳۵ ساله روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی جدایی قریب‌الوقوع خود از برنابئو را اعلام خواهد کرد.

با این حال، ملی‌پوش فرانسوی نسبت به آینده خود هیچ اطلاعات دقیقی نداد و حتی اشاره کرد که می‌تواند به رابطه عاشقانه ۱۴ ساله خود با رئال ادامه دهد. بنزما در مراسم مارکا لیندا و کسب این جایزه پرافتخار گفت: «رئال را ترک کنم یا بمانم؟ در حال حاضر اینجا هستم، ما یک بازی روز شنبه داریم.» او افزود: «با هواداران رئال مادرید صحبت کنم؟ در مورد چه چیزی صحبت کنم؟ اگر الان در مادریدم چرا در مورد آینده حرف بزنم؟ اینترنت حرف زیادی می‌زند. واقعیت در اینترنت نیست.»

برنده توپ طلای ۲۰۲۲ با ابراز عشق به رئال و هواداران این باشگاه خاطرنشان کرد: «من به دوران حرفه‌ای خود بسیار افتخار می‌کنم. زمانی که با رئال قرارداد امضا کردم را به خاطر دارم. یک پسر ۲۱ ساله بودم. فقط به لذت بردن و کسب جام‌ها فکر می‌کردم و در نهایت می‌بینم که با رئال مادرید پیروزی‌های زیادی به دست آوردم.

من بچه بودم و آرزو داشتم روزی برای رئال مادرید بازی کنم. هیچ باشگاهی مانند رئال مادرید نیست، بازی در سانتیاگو برنابئو که بزرگ‌ترین بازیکنان در آن بازی کرده‌اند. این بهترین باشگاه تاریخ است. می‌دانم که هواداران رئال مادرید چقدر من را دوست دارند. این برای من خیلی ارزشمند است. من احساس می‌کنم هروقت که در زمین هستم بهترین تلاشم را برای آنها انجام می‌دهم. پیامی برای هواداران؟ یک، دو، سه، هالا مادرید.»

اگر بنزما تابستان امسال برود، به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید از این باشگاه جدا خواهد شد. فقط رونالدو (۴۵۰) بیشتر از بنزما (۳۵۳) برای سپیدپوش‌ها گلزنی کرده است. و بنزما که ۲۴ جام مهم را با رئال به دست آورده، پنجمین بازیکنی است که بیشتری تعداد بازی را برای این باشگاه انجام داده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج