۱۳۱۸۶۲۰
۴۶۶۳
۴۶۶۳
پ

پیشنهاد غیرقابل باور تیم صعنتی به گل‌محمدی!

آخرین خبر حکایت از آن دارد که باشگاه گل گهرسیرجان به مدیربرنامه های یحیی گل‌محمدی پیشنهاد ۵۰ میلیارد تومان برای یک سال ارائه داده است!

خبرورزشی: یحیی گل‌محمدی در مصاحبه تلویزیونی خودش خبر از خداحافظی احتمالی‌اش از پرسپولیس داد و گفت: «کار کردن با این تیم برای هر مربی افتخاری است، اما من سه سال و نیم سخت را در این تیم پشت سر گذاشتم. در این تیم فشار کار خیلی بالاست و تمام ساعت‌های زندگی‌ات را باید بگذاری که کارها را انجام دهی. کار در اینجا خیلی وقت‌گیر است و باید فشار زیادی را تحمل کنی. یک مقدار خودم از نظر روحی و روانی و جسمی خسته شده‌ام و نمی‌دانم شاید اگر بشود یک نیم‌فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که این همه تنش فوتبالی نداشته باشد. نمی‌دانم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. طی چند روز آینده در مورد ادامه کار با درویش صحبت می‌کنم.»

سرمربی موفق تیم پرسپولیس پس از قهرمانی جام حذفی و این مصاحبه برای چند روزی همراه خانواده راهی سفر شد و به حاشیه خلیج فارس رفت. در همین گیر و دار باشگاه متمول گل‌گهر سیرجان که مشکل مالی هم ندارد به مدیربرنامه‌های یحیی گل‌محمدی پیشنهاد وسوسه‌انگیز ۵۰ میلیارد تومان برای یک سال ارائه داده است. این درحالی است که پیش تر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیران گل‌گهر در روزهای گذشته مذاکرات خود را با یک مربی سرشناس یونانی شروع کرده‌اند. ماریوس اوزونیدوس مربی ۵۴ ساله‌ای است که با کوله‌باری از تجربه و چندین قهرمانی در کشور خود با سیرجانی‌ها به توافقات اولیه رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی برای عقد قرارداد و معارفه راهی ایران خواهد شد. سرمربی ۵۴ ساله مد نظر گل‌گهر سیرجان در تیم‌های بزرگ فوتبال یونان به عنوان سرمربی کار کرده و افتخارات مهمی را نیز به دست آورده است. او در پاناتینایکوس، آاک آتن، آپوئل و ... که تیم‌های مطرح یونان و قبرس هستند و همچنین در لیگ رومانی سرمربی بوده و چند عنوان قهرمانی در کارنامه‌اش به عنوان سرمربی دیده می‌شود. دو سال آخر سرمربیگری اوزونیدوس در خاورمیانه سپری شده،‌ جایی که او هدایت الفیصلی عربستان را برعهده داشته و در لیگ قهرمانان آسیا نیز سابقه نشستن روی نیمکت دارد.

هرچند یحیی گل‌محمدی با سابقه ۳ قهرمانی در لیگ برتر همراه با پرسپولیس و دبل کردن در فصل به اتمام رسیده می‌تواند گزینه جذاب تری برای تیم سیرجانی نسبت به سرمربی یونانی باشد. البته تا نظر خود آقا یحیی چه باشد؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج