اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۶۶۸۲
۵۵۲۳
۵۵۲۳
پ

بازگشت گلر خبرساز به دروازه استقلال

این روزها بحث دروازه استقلال و اینکه چه گلری قرار است پیراهن اول این تیم را به تن بکند به یکی از سوژه‌های روز تبدیل شده است.

همشهری آنلاین: «آرزوی موفقیت برای استقلال و آقای نکونام،  ممنون بابت روزهایی که ساختین،  خدانگهدار.» این استوری را موقعی حسین حسینی در پیج شخصی خود گذاشت و رسماً خداحافظی‌اش را اعلام کرد که نکونام در نشست خبری که داشت نشان داد اعتقادی به حضور حسینی ندارد و پیگیر آمدن گلرخارجی است.

حسینی فصل خوبی را در لیگ بیست و دوم پشت سر نگذاشت و هر آنچه در لیگ بیست و یکم برای خود اندوخته بود در فصل پیش کاملاً از دست داد. موقعی حسینی خودش را از باشگاه استقلال جدا دید که هواداران مغموم استقلال بعد از فینال جام حذفی مهمترین عامل ناکامی استقلال را گلری حسینی دانستند و خواهان کنار گذاشتن او شدند. از فردای فینال جام حذفی نام پورحمیدی،  اخباری و حتی مظاهری سر زبان‌ها افتاد اما حسینی واکنشی به این مسائل نداشت تا اینکه نکونام سرمربی استقلال شد و در صحبت‌هایش نشان داد که علاقه‌ای به ماندن این بازیکن  در استقلال ندارد به همین دلیل بود که کاپیتان استقلال با گذاشتن استوری، خداحافظی خود را به صورت رسمی اعلام کرد،  اما همچنان امیدوار است که باز هم در استقلال بماند.

  نکونام به دنبال گلر خارجی است و الویت او کریستوفر کنت گلر آلمانی فولاد است،  اما باشگاه فولاد که با پیشنهاد باشگاه استقلال در مورد کنت مواجه شد، رسماً اعلام کرد که او را به استقلال نمی‌دهد،  با توجه به اینکه استقلال و نکونام از جذب کنت  تا به این لحظه ناامید شدند به دنبال گزینه جدید هستند و اینطور که گفته می‌شود گلر بعدی که مدنظر نکونام است، گلری از کشور اسپانیا می‌باشد که استقلالی‌ها با او وارد مذاکره شدند. نکته اینجا است که مسئولان  استقلال اگر قرار است پای گلر خارجی را به تیم‌شان باز کنند باید گلری باشد که بدرخشد.  تعداد کمی از دروازه‌بان‌های خارجی  تا به امروز توانستند در لیگ ایران موفق باشند. می‌توان اینطور گفت که تقریباً تک‌ستاره گلرهای خارجی لیگ ایران تا سالیان‌سال آرمناک پطروسیان بود و در سال‌های اخیر نیز  گلرهایی مثل دخسوس در لیگ درخشیدند. دخسوس آن قدر خوب بود که ویسی در اظهار نظر عجیبی در خصوص او گفت: «یک گلر خوب بهتر از پدر و مادر خوب  است.»

با توجه به اینکه حضور گلرهای خوب در لیگ برتر به تعداد انگشت‌های یک دست هم نرسیده است آیا استقلال می‌تواند دروازه‌بان خارجی خوبی در حد آرمناک یا دخسوس جذب کند؟  البته می‌توان اینطور گفت که هنوز حسینی و استقلال کاملاً به انتهای خط نرسیده‌اند و با اینکه توافقات اولیه حسینی و مس رفسنجان صورت گرفته است،  اما این بازیکن بدش نمی‌آید در استقلال بماند حتی اگر به عنوان گلر دوم به کار گرفته شود. به هر حال این روزها بحث دروازه استقلال و اینکه چه گلری قرار است پیراهن اول این تیم را به تن بکند به یکی از سوژه‌های روز تبدیل شده است و همه چیز طی چند روز آینده مشخص می‌شود.

دیشب هم امیری در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد احتمال بازگشت حسین حسینی به استقلال وجود دارد. باید دید آیا آبی ها فصل بعد را هم با حسینی آغاز خواهند کرد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج