۱۳۴۰۰۲۶
۳۶۷۵
۳۶۷۵
پ

خاطره جالب یک خبرنگار نوجوان از علی دایی

عکس را از آلبومِ کاغذیِ دور و دیری پیدا کردم: من و علی دایی گفتم حالا آپلودش کنم که روز خبرنگار است.

برترین‌ها: عکس را از آلبومِ کاغذیِ دور و دیری پیدا کردم: من و علی دایی گفتم حالا آپلودش کنم  که روز خبرنگار است.

خاطره جالب یک خبرنگار نوجوان از علی دایی

● ما به‌نوعی بچه‌ی کار بودیم! نمی‌دانم چند ساله بودم که چالشِ گفت‌وگو با علی دایی را قبول کردم. شنیده بودم باید خیلی حوصله داشته باشد که مصاحبه را بپذیرد. وَ تازه اگر بپذیرد، به‌سختی می‌شود پاسخ‌هایی از او گرفت! چالشِ مصاحبه با علی دایی برای من سخت‌تر هم بود: گفت‌وگو را برای هفته‌نامه‌ی بچه ها گل آقا می‌خواستم که مخاطبش نوجوانان بودند. ضمن این‌که باید چاشنیِ طنز هم به پرسش و پاسخ‌ها اضافه می‌شد.

● من یک روزِ سردِ زمستان (اصلاً یادم نیست چندمِ کدام ماه) برای مصاحبه با آقای گلجهان رفتم باشگاهِ صبا باتری. به‌نظرم حوالی نوبنیاد بود. از طریق یک واسطه، قرارِ مصاحبه داشتم. با کلی استرس، یک دوربین عکاسیِ شکسته‌ی کُداک و یک واکمنِ قرضی نشسته بودم در جایگاه تماشاگران تا تمرینِ بازیکنان تمام شود. تمامِ مدت خیره به نقطه‌ای دور از زمینِ بازی، به این فکر می‌کردم که چرا چنین کاری را روی دوش خودم گذاشتم! 

● تمرین تمام شد و هوا تاریک. یحیی گل محمدی را اول‌ از همه دیدم و با خجالت سلامِ ریزی دادم. فوتبالیست‌ها خیس از عرق و بی‌اعصاب به‌نظر می‌رسیدند! از پله‌ها پایین آمدم و به کسی که دوروبَرِ علی دایی می‌پلکید، یادآوری کردم از ظهر منتظر هستم و از طریق فلانی، قولِ مصاحبه با آقای دایی را گرفتم. رفت به دایی خبر داد و انگار جوابی گرفت مثل این‌که: «الان آخه؟!» اما بلافاصله با هم چشم‌ تو چشم شدیم و احساس کردم وقتی به سن‌وسال و قد‌وقواره‌ام نگاه کرد، دلش نیامد بزند زیرِ قرار.

● مصاحبه را سرپایی و درحال پیاده‌روی توی زمین چمن انجام دادم! خودبه‌خود مسلط شده بودم. دایی قبلش گفت: «فقط سریع!». کمبود وقت و استرس زیاد باعث شد خوب بپرسم و خوب جواب بگیرم. پایان مصاحبه همان دستیارش یا یک چیزی شبیه به این‌، عکسی به یادگار از ما گرفت. 

● مصاحبه در هفته نامه بچه ها گل آقا چاپ شد و در نظرسنجی پایان سال، به‌عنوان بهترین مصاحبه از طرف مخاطبان رأی آورد. اولین و آخرین باری که با یک فوتبالیست درجه‌یک گفت‌وگو کردم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج