اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۷۲۶۸
۴۱۸۶
۴۱۸۶
پ

شادی عجیب یک پرسپولیسی بعد از باخت به سپاهان!

اگر به دنبال عجیب‌ترین عکس این هفته لیگ برتر هستید، اصلا لازم نیست راه دوری بروید. کافی است به تصویری نگاه کنید که حامد پاکدل درست بعد از شکست تلخ روبروی حریف ده‌نفره، در صفحه اینستاگرام‌اش منتشر کرده است.

فرهیختگان: اگر به دنبال عجیب‌ترین عکس این هفته لیگ برتر هستید، اصلا لازم نیست راه دوری بروید. کافی است به تصویری نگاه کنید که حامد پاکدل درست بعد از شکست تلخ روبروی حریف ده‌نفره، در صفحه اینستاگرام‌اش منتشر کرده است. به نظر می‌رسد برای این مهاجم، گلزنی خودش بسیار مهم‌تر از نتایج پیکان است. وگرنه در اولین شکست فصل تیم رسول خطیبی آن هم با سه گل، چه نکته‌ای برای خندیدن و جشن گرفتن وجود دارد؟ 

هوادار نداشتن باشگاهی مثل پیکان، نباید به رفتارهایی شبیه به این منجر شود. این تیم تماشاگر ندارد اما گروهی از فوتبالیست‌های جوان و پرتلاش، در همین باشگاه توپ می‌زنند و همه آن‌ها نیز از شکست تیم‌شان ناراحت و عصبانی هستند. چنین رفتاری از سوی یک مهاجم پرتجربه، علیه همه تلاش‌های تیم برای برنده شدن خواهد بود. حامد هنوز هم این تصویر را در صفحه‌اش نگه داشته و حتی برای توضیح آن از عبارت «الحمدلله» استفاده کرده است. الحمدلله که گل زدی اما تیم‌ات با این شکست سنگین روبرو شد؟

شادی عجیب یک پرسپولیسی بعد از باخت به سپاهان!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج