adexo3
۱۳۴۷۸۶۷
۲۷۷۴
۲۷۷۴
پ

اجرای طرح زوج و فرد در تیم ملی فوتبال!

ثبات‌تان کجاست آقای مربی؟ هر چه در تصمیم‌های امیرقلعه‌نویی برای تیم ملی جستجو کنیم، کم‌تر به نشانه‌ای از ثبات در تصمیم‌گیری برمی‌خوریم.

فرهیختگان: ثبات‌تان کجاست آقای مربی؟   هر چه در تصمیم‌های امیرقلعه‌نویی برای تیم ملی جستجو کنیم، کم‌تر به نشانه‌ای از ثبات در تصمیم‌گیری برمی‌خوریم.

البته که فوتبال، همیشه یک ورزش پویا بوده و قرار نیست هر فهرست تیم ملی، دقیقا مشابه فهرست قبلی باشد اما سوال بزرگ اینجاست که آیا تیم ملی تا زمان برگزاری جام ملت‌ها، زمان کافی را برای هضم کردن این میزان از تغییر خواهد داشت؟  بیایید کمی دقیق‌تر به وضعیت خط حمله تیم ملی نگاه کنیم. امیر قلعه‌نویی در یک چرخش دوباره، شهریار مغانلو را به تیم ملی دعوت کرده اما مهدی قایدی را در فهرست قرار نداده است. اگر شهریار بازیکن مدنظر امیر بود، چرا درست بعد از آقای گلی در لیگ برتر خط خورد و با یک ضربه روحی بزرگ روبرو شد؟ اگر قایدی مدنظر قلعه‌نویی نبود، چرا در اردوی قبلی حضور داشت و حتی مورد تمجید این مربی هم قرار گرفت؟ پس از ترک استقلال، از بین محبی و قایدی کدام یک عملکرد بهتری در تیم جدیدشان داشته است؟ با این روند احتمالا اردوی بعدی به قایدی تعلق دارد و نوبت دوری مغانلو از تیم ملی از راه خواهد رسید!

 اگر تا تورنمنت مهم بعدی برای تیم ملی حداقل دو سال زمان داشتیم، منطقی بود که قلعه‌نویی هر بار فهرست‌اش را زیر و رو کند اما تا جام ملت‌های آسیا فقط چند ماه باقی مانده و تیم ملی بیشتر از هر زمان دیگری به هماهنگی نیاز دارد. رقبای تدارکاتی آنقدر ضعیف هستند که نمی‌توانند محکی برای این تیم باشند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد خود قلعه‌نویی نیز اصلا در مورد تیم‌اش اطمینان ندارد و نمی‌تواند به مهره‌های مهم حاضر در اردو، اعتماد به نفس کافی بدهد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج