اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۹۵۵۴
۲۶۹۵
۲۶۹۵
پ

هدایت فولاد به مربی اسپانیایی سپرده شد

قرارداد مارتینز با باشگاه فولاد خوزستان امضاء شد تا این سرمربی اسپانیایی در ادامه رقابت ها، مرد اول کادر فنی تیم اهوازی باشد.

خبرگزاری فارس: قرارداد مارتینز با باشگاه فولاد خوزستان امضاء شد تا این سرمربی اسپانیایی در ادامه رقابت ها، مرد اول کادر فنی تیم اهوازی باشد.

هدایت فولاد به مربی اسپانیایی سپرده شد

پس از بررسی فنی گزینه های مختلف داخلی و خارجی و انجام گفت‌وگوهای فشرده، سرانجام در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ جلسه مشترک حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با خوان ایگناسیو مارتینز برگزار و پس از دست یابی به توافقات لازم، قرارداد همکاری با این مربی امضاء شد.

از سوابق مربیگری خوان ایگناسیو مارتینز می توان به هدایت تیم های فوتبال آلبسته، کارتاگنا، لوانته، رئال وایادولید، المریا و رئال ساراگوسای اسپانیا، شنژن چین و همچنین العربی کویت اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت‌های معتبر اسپانیایی، Juan Ignacio Martínez، که به اختصار با نام JIM نیز شناخته می‌شود، یک مربی فوتبال باتجربه و موفق است که در طول دوران مربیگری خود، تیم‌های مختلفی را در اسپانیا و خارج از کشور هدایت کرده است.

مارتینز ۵۹ ساله با سابقه بیش از ۱۳۰ مربیگری در لالیگا اکنون در دومین تجربه حضور در منطقه خاورمیانه هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشته و این فرصت را دارد که با تفکرات جدید خود فولادی مستحکم و آبدیده را برای ادامه رقابت های لیگ برتر آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج