۱۳۵۶۹۹۵
۱۷۸۷
۱۷۸۷
پ

جریمه احتمالی به دلیل توهین به ستاره جنجالی

دیشب و در هفته هفتم لالیگا ختافه مهمان اتلتیک بیلبائو بود. بازی حواشی بسیاری داشت، از جمله شعار و توهین هواداران تیم میزبان به میسون گرینوود.

ورزش سه: دیشب و در هفته هفتم لالیگا ختافه مهمان اتلتیک بیلبائو بود. بازی حواشی بسیاری داشت، از جمله شعار و توهین هواداران تیم میزبان به میسون گرینوود.

جریمه احتمالی به دلیل توهین به ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرینوود که در این مدت از پرحاشیه‌ترین بازیکنان جهان فوتبال بوده دچار حاشیه جدیدی شده است. شروع حاشیه‌های او در منچستر یونایتد بود. شکایت نامزد این بازیکن از او به دلیل تعرض و ضرب و شتم باعث شد که او از فعالیت‌های فوتبالی محروم شود و مورد بازجویی قرار بگیرد. در نهایت با رضایت نامزد این وینگر انگلیسی، او تبرئه و آماده بازگشت به فوتبال شد، اما تنفر هواداران از او به قدری زیاد بود که بسیاری از طرفداران باشگاه منچستر یونایتد خواهان این شدند که باشگاه او را در لیست مازاد قرار دهد و اجازه بازگشت به تیم اصلی را به او ندهند. در ادامه همین اتفاق افتاد و گرینوود در تابستان امسال با قراردادی قرضی به ختافه اسپانیا پیوست.

جریمه احتمالی به دلیل توهین به ستاره جنجالی

دیشب در جریان بازی این تیم مقابل بیلبائو او موفق شد پاس گل اول تیمش را ثبت کند و موفق شدند در یک بازی پرحاشیه که در اواخر آن شاهد درگیری اینیاکی ویلیامز و خوزه بوردالاس، سرمربی ختافه بودیم، یک امتیاز ارزشمند به دست آورند. اما درگیریِ اواخر بازی تنها حاشیه مسابقه نبود و توهین هواداران بیلبائو به میسون گرینوود هم مورد توجه قرار گرفت. در بسیاری از دقایق بازی شعار «گرینوود بمیر» به همراه توهین‌هایی دیگر از هواداران تیم میزبان شنیده می‌شد. 

جریمه احتمالی به دلیل توهین به ستاره جنجالی

قرار است کمیته انظباطی این اعمال را مورد بررسی قرار دهد و در صورت مجرم شناخته شدن تیم میزبان، جریمه‌هایی را برای خود باشگاه و هواداران در نظر بگیرند.

ختافه در بیانیه‌ای درباره توهین ایناکی ویلیامز و هواداران بیلبائو به خوزه بوردالاس و میسون گرینوود اعلام کرده است: «ختافه همیشه به عنوان تیمی که به باشگاه حریف و سایر اعضای دنیای فوتبال احترام می‌گذارد، شناخته شده است. اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که صدای خود را بلند کرده و از شرافت بازیکنان و مربیان خود دفاع کنیم.»

جریمه احتمالی به دلیل توهین به ستاره جنجالی
 
 
 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج