۱۳۶۱۵۱۶
۲۸۲۳
۲۸۲۳
پ

یک ضربه دیگر به لیورپول کلوپ: آنفیلد نیمه‌خالی!

به دلیلی کندی روند بازسازی ورزشگاه، تا پایان سال میلادی، ظرفیت آنفیلد در حدود ۵۱ هزار نفر باقی می‌ماند و ردیف‌های بالایی ورزشگاه از دسترس خارج خواهند بود.

ورزش سه: کار توسعه و بازسازی آنفیلد از ۲۰۲۱ آغاز شد و از ابتدا هم به کندی پیش رفت. هواداران از سرعت بازسازی ۸۰ میلیون پوندی ورزشگاه لیورپول ناامید شده اند و اخبار مبنی بر عدم بازگشایی تا سال ۲۰۲۴ باعث ناامیدی بیشتر آنها خواهد شد. ظرفیت ورزشگاه تا دو ماه دیگر هم در حدود ۵۱ هزار باقی خواهد ماند. از هم اکنون تا پایان سال میلادی، لیورپول در ورزشگاهش باید میزبان اورتون در دربی مرسی ساید، ناتینگهام فارست، برنتفورد، فولام، منچستریونایتد، آرسنال و نیوکسل باشد.

مدیر گروه باکینگهام که مسئول اجرای این پروژه است، در مورد وضعیت ورزشگاه توضیح داد: " هنگامی که گروه باکینگهام درخواست مدیریت  این پروژه را ارائه کرد، می‌دانست که این امر بر معیشت و مشاغل مردم این منطقه تأثیر مثبتی خواهد داشت، بنابراین من می‌خواهم مطمئن شوم که این موضع از یاد برده نمی شود و می‌خواهم از همه کسانی که روی این پروژه کار کرده‌اند و همه کسانی که در حال حاضر کار می‌کنند تشکر کنم و همچنین مطمئناً می‌خواهم از همه حامیان تیم به خاطر صبر و درک آنها در هنگام عبور از این وضعیت که در چند ماه گذشته بسیار چالش برانگیز بوده تشکر کنم. کار روی طبقات بالا تا پایان سال میلادی ادامه خواهد داشت."

این به این معنی است که تا پایان سال ظرفیت ورزشگاه به شکل فعلی باقی خواهد ماند. گروه باکینگهام در تابستان برای بازسازی درخواست بودجه کرده بود که موفق به دریافت آن نشد. بنابراین برنامه زمانبندی پروژه که قرار بود ظرفیت کامل را در دربی مرسی ساید در اختیار تیم قرار دهد، به تعویق افتاد.

یک ضربه دیگر به لیورپول کلوپ: آنفیلد نیمه‌خالی!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج