اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۳۱۹۰
۱۲۷۸
۱۲۷۸
پ

تارتار: اگر الان بازی می‌کردم ۳۰ میلیارد می‌گرفتم!

مهدی تارتار می‌‌گوید که عملکرد او در تیم‌هایش هرگز آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

ورزش سه: خوشحالی مهدی تارتار بعد از گلزنی به نساجی، نقطه عطف نمایش شش هفته نخست ملوان بوده است، واکنشی که تیم تصویربرداری فوتبال برتر را به محل زندگی تارتار در استان البرز کشاند تا گفتگویی با این سرمربی باتجربه داشته باشند.

او در ابتدای صحبت‌هایش در مورد این خوشحالی گفت: واقعا از تصاویر متحیر شدم. ما قبل از این گل چند موقعیت خوب داشتیم و جو برای تیم میهمان خیلی ملتهب بود و با زدن آن گل انرژی هواداران ما آزاد شد.

وی با اشاره به اتلاف وقت تیم حریف در طول بازی اظهار داشت: من به نوع بازی همه تیم‌ها احترام می‌گذارم. اما اتفاقات، برخوردها و خواباندن بازی، بچه‌های ما را عصبی کرده بود. من فقط به بچه‌ها گفتم تمرکز خودتان را از دست ندهید و وقتی این گل را زدیم، من حتی به مربی دروازه‌بان‌ها گفتم که الان وقتش است به گلرت بگویی خودش را بیاندازد زمین.

تارتار در مورد عملکرد خود در مربیگری عنوان کرد: من زمانی که بازی می‌کردم هافبک دفاعی بودم که در خدمت تیم بودم، هیچوقت محبوبیت یک مهاجم را نداشتم. برای همین کارم در مربیگری خیلی سخت بود. از روز اول سختی کشیدم در کارم و می‌دانستم برای موفقیت در ورزش گروهی، یکدلی خیلی اهمیت دارد. بنابراین سعی کردم در دوران مربیگری بازیکنانی را جذب کنم که از نظر اخلاقی خوب باشند.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه ستاره‌ای یک تیم بزرگ را بخرد؟ گفت: هالند! البته فورواردهای خوبی داریم اما گفتید یک ستاره و من هم او را گفتم.

او در پاسخ به این سوال که اگر الان فوتبال بازی می‌کرد رقم قراردادش چقدر بود؟ اظهار داشت: در مورد خودم نباید صحبت کنم اما اگر امثال مهدی تارتار الان بازی می‌کردند 20-30 میلیارد دستمزدشان بود.

وی در پایان گفت: خوشحالم که کارم این فصل دیده می‌شود اما در این سال‌ها کارم کمتر دیده شد. من همیشه خانه بودم، یعنی از تمرین به خانه و همینطوری. هیچوقت اهل لابی نبودم و البته به سایرین هم نقدی ندارم. امیدوارم در آینده بیشتر کارم دیده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج