اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۷۰۴۰
۱۸۸۷
۱۸۸۷
پ

پیشکسوت استقلال: بلانکو فوتبال بلد است

بهتاش فریبا، بازیکن اسبق استقلال درباره کیفیت گوستاوو بلانکو برای اولین بازی این تیم گفت: زود است قضاوت کنیم اما او در همین فرصت نشان داد که فوتبال بلد است و یک پاس رو به جلوی بسیار زیبا ارسال کرد.

ایسنا: بهتاش فریبا در مورد برتری استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: استقلال بازی خوبی انجام داد، از قبل مشخص بود که بازی مقابل آلومینیوم سخت است چون مقابل یک تیم جوان و دونده بازی داشت. آنها فضا را هم خیلی خوب بسته بودند و حتی به نظرم یک پنالتی ما را هم داور نگرفت.

رمضانی بازیکن کارآمدی است

او ادامه داد: هر دو تیم حمله می‌کردند اما آلومینیوم فضا را برای ما بسته بود و استقلال مجبور بود به پاس بلند روی بیاورد. استقلال توانست روی ارسال به گل برسد. آرمان گل بسیار زیبایی زد و این نشان می‌دهد که هر وقت وارد زمین می‌شود تنها برای کمک کردن به تیم بازی می کند. آرمان خیلی به گلزنی علاقه دارد و نشان می‌دهد که بازیکن کارآمدی در خط حمله است.

استقلال مردانگی بازیکنان را جبران کند

بازیکن اسبق استقلال درباره صدرنشینی این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: اگر در بازی سپاهان هم آن پنالتی ما را اعلام می‌کردند الان صدرنشینی استقلال کامل می‌شد. تعامل خیلی خوبی بین مدیرعامل و کادرفنی برقرار است. خیلی خوشحالم که بازیکنان قراردادشان را برای کمک به تیم کم کردند. در این روزها کسی از این کارها نمی‌کند و دست بچه ها و جواد نکونام درد نکند. امیدوارم که باشگاه مردانگی بچه‌ها را جبران کند و در فصل بعد هوای آن ها را داشته باشد.

بلانکو فوتبال بلد است

فریبا درمورد عملکرد گوستاوو بلانکو در دقایق پایانی بازی گفت: خیلی زود است که بخواهیم درباره او قضاوت کنیم، اما او در همین فرصت نشان داد که فوتبال بلد است و یک پاس رو به جلوی بسیار زیبا ارسال کرد. او نیاز به زمان دارد تا در ترکیب تیم جا بیفتد و به تیم کمک کند. بازیکنان تیم باید به او کمک کنند تا در ترکیب تیم جا بیفتد.

شمس آذر مربی ناشناخته است

او در رابطه با بازی هفته نهم لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین گفت: تیم شمس آذر نتایج خوبی کسب کرده و این هفته هم فولاد خوزستان را شکست داد. بازی آن‌ها مقابل تراکتور تبریز را هم نگاه کردم و تراکتور خیلی فشار آورد اما آن‌ها با برنامه بازی کردند. دو هفته متوالی است که برنده می شوند و به نظرم بازی آسانی مقابل آن ها نخواهیم داشت. شمس آذر به نوعی یک حریف ناشناخته است و با تفکرات سرمربی آن‌ها آشنایی نداریم. امیدوارم نتایج استقلال با همین روند ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج