۱۳۷۷۸۳۲
۴۶
۴۶
پ

بیرانوند: هواداران پرسپولیس به من می‌گفتند کارتن‌خواب

علیرضا بیرانوند پیش از آن‌که پرسپولیسی شود حرف‌های جالبی مطرح کرد.

خبرورزشی: علیرضا بیرانوند هم اکنون سنگربان اول پرسپولیس و تیم ملی محسوب می‌شود؛ عنوانی که انصافا با شایستگی و تلاش فراوان به دست آورده است. این دروازه‌بان روز ۱۲ آذر سال ۱۳۹۳ هنگامی که هنوز به پرسپولیس نیامده بود در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی به نکات جالبی اشاره کرد و گفت: من به برنامه ماه عسل رفتم و داستان زندگی خودم را صادقانه گفتم و هیچ ابایی هم از این مسئله ندارم چون با شرافت کار کردم. اتفاقا در بازی پرسپولیس با نفت وقتی هواداران پرسپولیس برای لحظاتی شعار دادند بیرانوند کارتن‌خواب، من اصلا ناراحت نشدم و حتی حال کردم چون برای رسیدن به هدفم سختی کشیدم و شریف زندگی کردم.

علیرضا بیرانوند در ادامه این مصاحبه با قاطعیت مدعی شد دروازه‌بانی را در فوتبال ایران نمی‌شناسد که بتواند مانند او از درون محوطه جریمه توپ را به عناصر تهاجمی پاس بدهد و مقدمات یک ضدحمله را فراهم کند. البته بیرانوند در ادامه همین گفت‌وگو به صراحت تاکید کرد که هرگز نگفته او از احمدرضا عابدزاده بهتر است و می‌گوید انگشت‌کوچیکه عابدزاده هم نمی‌شود!

بیرانوند: هواداران پرسپولیس به من می‌گفتند کارتن‌خواب

 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج