adexo3
۱۳۷۷۹۱۲
۱۱۰
۱۱۰
پ

قلیچ: یحی بهترین سرمربی است و کسی حق ندارد او را عوض کند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و تقابل با الدحیل صحبت کرد.

ایلنا: وحید قلیچ در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و حذف از مسابقات آسیایی بعد از شکست مقابل الدحیل اظهار داشت: من دیگه واقعا نمی‌دانم چه بگویم و هرچه می‌گویم فایده ندارد. خودمان حرف می‌زنیم و خودمان هم می‌شنویم. هم وقت شما را می‌گیریم و هم وقت مردم را و هیچ  فایده‌ای ندارد. اصلاً ما برای چه مصاحبه می‌کنیم؟ از اول فصل هرچه گفتیم مگر کسی ترتیب اثر می‌دهد؟ چه منِ پیشکسوت بگویم، چه آقای کارشناس بگوید، چه هوادار بگوید. چه تاثیری ایجاد می‌شود؟ ککشان هم نمی‌گزد.

وی افزود: این هوادار حق دارد حرص و جوش می‌خورد. در این شرایط اقتصادی یک روز از کار و زندگی‌اش می‌زند و با این قیمت‌های گران بلیت می‌خرد و می‌رود استادیوم تا از این تیم حمایت کند و آخر این تور اعصابش را به هم می‌ریزند. تیم مقابل الدحیل چه تاکتیکی داشت؟ همه چیز را نمی‌شود به از دست دادن دو موقعیت و پنالتی و این مسائل ربط داد. باور کنید پنالتی هم گل می‌شد بازهم الدحیل گل می‌زد. اصلاً ظلم به فوتبال بود که این تیم با این وضعیت و این عملکرد بخواهد صعود کند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: واقعاً از اول فصل هرچه گفتیم خسته شدیم. خیلی زودتر از اینها که می‌شد یک فکری برای تیم کرد ولی کسی ترتیب اثر نداد و حالا که دیگر کار از کار گذشته است. دربی را هم ببازند که دیگر خیال همه ما راحت شود و برویم پی کار و زندگی‌مان. تیم این همه ملی پوش در اختیار دارد ولی ۶ بازی است نتوانسته حتی تیم‌های ته جدولی را ببرد چه برسد به الدحیل و النصر. حرف هم می‌زنیم می‌گویند برای تیم حاشیه درست می‌کنید ولی این تیم خودش حاشیه است.

قلیچ در مورد وضعیت ادامه همکاری با گل محمدی هم خاطرنشان کرد: راستش را بخواهید هر چه ما گفتیم برعکسش را انجام می‌دهند. حالا هم می‌گویم گل محمدی بهترین مربی است و کسی حق ندارد او را عوض کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج