اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۰۰۶۹
۳۴۰
۳۴۰
پ

شیری: پرسپولیس ابزار بازی با ۳ دفاع را ندارد

مجتبی شیری مدافع اسبق پرسپولیس که خودش سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت در لیگ برتر به همراه پرسپولیس را در کارنامه ورزشی‌اش دارد مدتی است به عنوان مربی تیم شهید قندی یزد کار می‌کند.

ایران ورزشی: مجتبی شیری مدافع اسبق پرسپولیس که خودش سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت در لیگ برتر به همراه پرسپولیس را در کارنامه ورزشی‌اش دارد مدتی است به عنوان مربی تیم شهید قندی یزد کار می‌کند. به بهانه تجربه مفید سال‌ها حضور مدافع سابق پرسپولیس در این تیم گفت‌و گویی با مجتبی شیری انجام دادیم.

 چرا پرسپولیس مدتی است که شرایط خوبی ندارد؟

مسائل حاشیه‌ای خیلی در روند نتیجه‌گیری پرسپولیس تأثیر گذاشته است به همین دلیل این حاشیه‌ها اجازه نداده تیم به نتایج خوبی برسد از این رو به نظرم شرایط پرسپولیس حتماً باید به گونه مثبتی پوشش داده شود و از طریق بازیکن گرفتن و یا پوشش مالی و سایر موارد تقویتی تیم پرسپولیس به شرایط خوب و پایداری برسد. پرسپولیس باید بازیکن جدید در چند پست از جمله مهاجم را در اختیار بگیرد و با نظر کادر فنی حتماً باید بازیکنان خوب و سطح بالا به تیم تزریق شوند تا مشکلات درون زمین پرسپولیس مرتفع شود.

 در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل تیم شمس‌آذر چه نگاه فنی دارید؟

تیم قزوینی در این فصل با وجود آنکه تازه به لیگ برتر صعود کرده نتایج خوبی گرفته است به همین دلیل نباید این تیم را دست‌کم بگیریم و کادر فنی با تزریق برنامه‌های فنی و انرژی به لحاظ روحی تیم را با روحیه بالا راهی بازی با تیم شمس‌آذر نمایند تا به هر طریق ممکن مقابل شمس‌آذر به برد رسیده و روحیه بالایی پیدا کنند. قطعاً کسب برد می‌تواند پرسپولیس را برای دو بازی پایانی نیم فصل اول به سوی پیروزی‌های بعدی سوق دهد. جدا از همه این مسائل بی‌ادعا بودن و نیروی جوانی تیم شمس‌آذر را بسیار خطرناک می‌دانم تیمی که به نظرم بیشترین دوندگی لازم را نداشته باشد. در طرف مقابل بازیکنان پرسپولیس باید مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و اجازه ورود حاشیه جدید به تیمشان را ندهند تا با تمرکز لازم به خواسته‌شان یعنی پیروزی در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین برسند.

 در خصوص دفاع سه نفره پرسپولیس که برای اولین بار در این فصل در پرسپولیس اجرا شد چه نظری دارید؟

به نظرم پرسپولیس در حال حاضر ابزار استفاده برای پیاده کردن روش 2-5-3 را در اختیار ندارد. از همین رو این روش در مقابل استقلال خوزستان کارآیی لازم را نداشت البته شاید در درازمدت بتوان روی این روش کار کرد و نتیجه گرفت اما در حال حاضر به دلیل بازیکنان خاصی که این روش نیاز دارد به نظرم پرسپولیس توانایی اجرای صحیح سیستم سه دفاعه را در اختیار ندارد البته دانیال هم مصدوم بود و از آنجا که گولسیانی هم مصدوم بود یکجورهایی مجبور شد تا از سیستم سه‌دفاعه استفاده کند.

 نکته عجیب در این است که خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس به هیچ وجه استحکام بازی‌های قبلی را در مقابل تیم خوزستانی نداشتند.

به نظرم وقتی خط حمله خوب نباشد و فشار لازم را از همان جلو به تیم حریف وارد نسازد و از سوی دیگر گل هم نزند این فشار روی خط دفاعی بیشتر می‌شود. از همین رو من فکر می‌کنم پرسپولیس باید بازیکن جدید در خط حمله جذب کند تا تبدیل به بهترین شود و در یکی دو پست دیگر هم نیاز به تقویت دارد که حتماً باید در این پست‌ها هم تقویت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج