۱۳۸۰۵۵۷
۱۳۵۸
۱۳۵۸
پ

پنالتی از بیرانوند و دست‌های بزرگش می‌ترسد!

علیرضا بیرانوند باز هم موفق به مهار یک پنالتی دیگر شد و اگر همبازیانش قدر سیو او را می‌دانستند حالا تعریف و تمجیدها از گلر ملی پوش پرسپولیس بالا می گرفت.

ورزش سه: فقط دو دقیقه از شروع نیمه دوم بازی پرسپولیس – شمس آذر گذشته بود که یک هجوم برق آسیا از تیم میهمان ، یک ارسال و ریباند توپ باعث شد تیم دقیقی با یک شوت و خطای هند علی نعمتی که البته صحنه مشکوکی هم بود به پنالتی دست یابد.

بعد از اعتراض سفت و سخت پرسپولیسی ‌ا از جمله بیرانوند به داور  و کمک نزدیکش ، هواداران پرسپولیس زودتر از بازیکنان تیم خود ،بی خیال اعتراض شده و شروع به تشویق همه جانبه بیرانوند کردند.هئواداران پرسپولیس که از قدرت بیرو در مهار پنالتی‌ها خبر دارند با این کار قصد داشتند به گلر شاخص تیم شان روحیه بدهند تا باز هم در ضربات پنالتی موفق باشد.

در شرایطی که تشویق یکجانبه بیرانوند قطع شده بود سرآبادانی کاپیتان تیم شمس آذر پشت توپ ایستاد و بیرو باز هم موفق شد توپ او را دفع کند اما در ریباند گودرزی توپ را تبدیل به گل کرد تا بیرو با وجود  کار بزرگی که انجام داده بود در کلین شیت ناکام مانده و سر همبازیانش غر بزند.

پنالتی از بیرانوند و دست‌های بزرگش می‌ترسد!

البته در تصاویر آهسته مشخص شد که بازیکن زننده گل و دو بازیکن دیگر شمس آذر  زودتر وارد محوطه شده اند و ضربه باید تکرار می‌شد اما آنچه اهمیت دارد این است که بیرانوند باز هم یک پنالتی دیگر مهار کرد تا به آمار درخشانش در این آیتم اضافه کند.

این هفدهمین پنالتی ای بود که بیرانوند در 5 سال و نیم اخیر مهار کرده و آماری شگفت انگیزه به حساب می‌اید.در واقع از پنالتی رونالدو در بازی ایران - پرتغال جام جهانی 2018 تا الان 31 پنالتی به دروازه بیرو زده شده که او 17 تا را مهار کرده است.

پنالتی از بیرانوند و دست‌های بزرگش می‌ترسد!

بیرو آخرین بار حدود دو ماه قبل در ورزشگاه آزادی پنالتی سبای مهاجم ساحل عاجی استقلال تاجیکستان را مهار کرد هرچند دو هفته پیش مقابل پنالتی یامگا از استقلال مغلوب شد ولی بار دیگر نشان داد با دست های بزرگ و قامتی که دارد و البته اعتماد به نفسی که از سکوها می گیرد  در مهار پنالتی خبره شده و گل زدن به او از روی نقطه پنالتی بسیار سخت از مصاف تک به تک است.

اتفاقی که می‌تواند در جام ملت‌های آسیا چنانچه بازی‌های مراحل حذفی به پنالتی بکشد هم به سایر بازیکنان و نفراتی که قرار است ضربه پنالتی بزنند اعتماد به نفس بیشتری بدهد هم در نهایت با درخشش خود و مهار پنالتی های حریف موجب صعود تیم ملی به مراحل بالاتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج