اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۰۸۷۴
۱ نظر
۴۰۲
۱ نظر
۴۰۲
پ

پاشازاده: ماجرای جعل را کش می‌دهند تا تمرکز استقلال به هم بریزد

استقلال مقابل گل‌گهر در سیرجان متوقف شد تا حاشیه امنیت این تیم یک بار دیگر در صدر به خطر بیفتد.

ایرن ورزشی: استقلال مقابل گل‌گهر در سیرجان متوقف شد تا حاشیه امنیت این تیم یک بار دیگر در صدر به خطر بیفتد. استقلال اما خوش شانش بود که سپاهان در خانه به آلومینیوم باخت تا نتواند صدر را از استقلال بگیرد. در روزهایی که هر بار یک نفر مدعی است که خطیر جعل سند کرده و از طرفی باشگاه پرسپولیس هم تمام تلاش خود را می‌کند تا به کمیته انضباطی ثابت کند که استقلال در سقف بودجه تخلف کرده، یک باخت می‌تواند همانند یک بمب عمل کرده و شیرازه تیم استقلال را از هم بپاشاند. اما استقلال فعلاً توانسته صدر جدول را حفظ کرده و در حاشیه امنیت قرار گرفته است. در این میان اما نزدیکان باشگاه استقلال به این نکته اشاره می‌کنند که بازیکنان طلب‌شان را از باشگاه نگرفته‌اند و از این لحاظ بشدت شاکی هستند. خطیر مدیرعامل استقلال هم که به انواع و اقسام جعل مدارک متهم شده سکوت اختیار کرده و ترجیح داده است تا سمیعی پاسخ رسانه‌ها را بدهد. در خصوص نتایج استقلال و همچنین اتفاقاتی که پیرامون استقلال افتاده با مهدی پاشازاده مدافع سابق این تیم همکلام شدیم.

استقلال در سیرجان متوقف شد، نظرتان در خصوص این بازی چیست؟

با توجه به اینکه سیرجان در ارتفاع قرار دارد، استقلال در این بازی خوب عمل کرد. تیم گل‌گهر هم حریف خوبی نشان داد، اما با توجه به اینکه استقلال بیرون خانه بازی می‌کرد کسب یک امتیاز هم برای این تیم خوب است.

به نظر می‌رسد استقلال حرکت سینوسی دارد. در یک بازی چهار گل می‌زند، اما در یک بازی مساوی می‌کند. در کل طی چند بازی اخیر نوسان داشته است.

اما من حرکت سینوسی را قبول ندارم. وقتی تیمی در صدر جدول است یعنی که درست عمل کرده است. تمام تیم‌های بزرگ دنیا مثل آرسنال و سیتی چنین روزهایی را تجربه می‌کنند. این از قشنگی فوتبال است که تیم‌ها یک روز خوب داشته باشند و یک روز بد. شما نگاه کنید سپاهان در خانه بازی را واگذار می‌کند. پس نمی‌توان گفت که چون استقلال در یک بازی با چهار گل برده و در یک بازی مساوی کرده، حرکت سینوسی داشته است.

اما این نحوه امتیازگیری حاشیه امنیت استقلال را در صدر جدول به خطر می‌اندازد.

به هر حال باید در نظر بگیرید تیمی مثل سپاهان پرمهره است، اما استقلال در ابتدای فصل نتوانست بازیکن زیادی جذب کند و همین که الان در صدر جدول است نشان دهنده این است که کادرفنی این تیم درست عمل کرده است.

این روزها استقلال تحت تأثیر حاشیه‌های جعل مدرک توسط مدیرعاملش قرار گرفته، نظر شما در این خصوص چیست؟

به نظرم با این مسائل بیشتر می‌خواهند استقلال را به حاشیه ببرند و تمرکز این تیم را به هم بزنند، اما اگر حتی یک در‌صد این اتفاق افتاده است چرا علنی اعلام نمی‌کنند و این مسأله را کش می‌دهند. این کش دادن ماجرا خیلی عجیب است. به نظرم فقط قصد دارند تمرکز استقلال را بهم بزنند.

حاشیه دیگری که استقلال را رنج می‌دهد، مسأله کسر احتمالی امتیاز است!

متأسفانه با طرح این مسائل روح فوتبال را آزرده می‌کنند. یعنی تیم استقلال غیر از زمین باید حواسش به اتفاقات بیرون زمین هم باشد.

فکر می‌کنید طرح این مسائل تمرکز استقلال را به هم بزند؟

صددرصد بی‌تأثیر نیست. به نظرم کادرفنی استقلال تاکنون خوب و حرفه‌ای عمل کرده که اجازه نداده این مسائل تیم استقلال را به هم بریزد.

تا به این لحظه کارنامه نکونام را در استقلال چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تیمی که در صدر جدول است قطعاً مربی‌اش خوب عمل کرده است. نکونام نمره خوبی می‌گیرد.

*نکونام در نشست خبری بعد از بازی با گل‌گهر گفته که به پنج بازیکن جدید نیاز دارد، نظر شما در این خصوص چیست؟

نکونام در حال حاضر سرمربی استقلال است و ایشان بهتر از هر کسی می‌داند تیم استقلال چه نقطه ضعف‌هایی دارد. من فکر می‌کنم استقلال در خط هافبک نیاز مبرم به بازیکن دارد.

استقلال بازی با پیکان را در پیش دارد. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

همه بازی‌ها سخت است و قطعاً بازی با پیکان هم آسان نخواهد بود. این بازی نیاز به تمر‌کز دارد و استقلالی‌ها باید با تمرکز بالا به مصاف حریف بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه تبانی جعلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج