adexo3
۱۳۸۲۵۰۶
۷۵۱
۷۵۱
پ

خرسندی: همه می‌دانند سپاهان پر مهره‌ترین تیم لیگ است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که ماندن این تیم در کورس قهرمانی این فصل نیازمند بازیکنان جدید است.

خبرآنلاین: پرسپولیس بازی معوقه خود را مقابل نساجی با برد پشت سر گذاشت تا پا به پای استقلال به دنبال رسیدن به صدر جدول بدود، سرخ پوشان در آخرین بازی نیم فصل خود باید به مصاف مس رفسنجان برود. با این وجود اما احسان خرسندی مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است سرخپوشان نه تنها در زدن گل مشکل دارند بلکه در خلق موقعیت گل هم توفیق چندانی ندارند. به بهانه دیدار پرسپولیس مقابل نساجی و سایر مواردی که پیرامون پرسپولیس در آستانه بازی‌اش مقابل مس رفسنجان وجود دارد با خرسندی گفت‌وگویی انجام دادیم.

از بازی با نساجی شروع کنیم، ارزیابی شما از بازی چه بود؟

به نظرم در ابتدا نساجی باور نداشت که قادر است به پرسپولیس گل بزند اما در نیمه دوم با نمایش بدی که سرخپوشان ارائه دادند تیم نساجی هم جلو کشید و پرسپولیس را با مشکل مواجه ساخت و کار کم کم داشت گره می‌خورد اما به هر شکلی که بود پرسپولیس با یک گل به برتری رسید و سه امتیاز حساس بازی معوقه را کسب کرد که خیلی مهم بود.

پرسپولیس توانایی گل زدن بیشتر را داشت؟

نساجی با توجه به نوع فوتبالی که بازی می‌کرد تیمی نبود که بتوان با چهار گل اختلاف شکستش داد و زمانی که استقلال به این تیم زد شرایط تیم شمالی متفاوت بود، ضمن اینکه به دلیل سبک بازی مالکانه پرسپولیس شاید تیم‌ها به نوعی دفاعی‌تر مقابل این تیم بازی کرده و کار را برای گلزنی دشوار می‌سازند.

با این وجود خیلی ها سپاهان پر مهره را شانس اصلی قهرمانی می‌دانند

سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ است، به همین دلیل حتماً پرسپولیس باید 6-5 بازیکن خیلی خوب بگیرد تا بتواند تبدیل به شانس اصلی قهرمانی شود، موضوعی که نیاز است و پرسپولیس باید در سه خط تقویت شود.

بیرانوند هم حالا یک کارت تا محروم شدن فاصله دارد

بیرانوند دروازه‌بان خیلی خوبی است اما ما امیررضا رفیعی را هم در پرسپولیس داریم که تاکنون بازی رسمی نداشته اما من به شما قول می‌دهم اگر این بازیکن بازی کند درون دروازه همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

پیش بینی شما از بازی با مس رفسنجان چیست؟

به نظرم مانند بازی مقابل استقلال خوزستان نباید تیم مس رفسنجان را دست‌کم بگیریم تا خدایی ناکرده غافگیر شویم. مس رفسنجان در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته اما تیم خوبی است و حتماً باید خیلی حساب شده مقابل تیم رفسنجان بازی کنیم تا با برد و کسب امتیاز کامل این دیدار به تعطیلات برویم.

این روزها شایعه بازگشت لوکادیا نیز مطرح است

در خصوص سناریویی که برای پرسپولیس درست شد به نظرم این بار باید خیلی محکم با این بازیکن قرارداد ببندند و او را در صورت مهیا بودن شرایط جذب کنند. لوکادیا مهاجمی کارآمد است که حتی چند هفته بعد از جدایی هم در صدر گلزن‌ها قرار داشت، به همین دلیل حتماً چنین مهاجمی ارزش فنی دارد که می‌توان از او دوباره بهترین بهره را برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج