۱۳۸۷۹۰۴
۱۵۳۰
۱۵۳۰
پ

کشف علی دایی برای خودش هم دردسرساز شد!

کریم انصاری‌فر با گلزنی به فلسطین به رکورد علی دایی رسید.

خبرورزشی: کریم انصاری‌فر با گلزنی به فلسطین به رکورد علی دایی رسید.

کشف علی دایی برای خودش هم دردسرساز شد!

تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با چهار گل فلسطین را شکست داد. اولین گل ما در این مسابقه را کریم انصاری‌فرد در همان دقیقه نخست بازی به ثمر رساند، از آن اتفاق‌ها که همیشه در کارنامه یک بازیکن می‌ماند.

کریم اولین توپی که به او رسید را به تور دروازه حریف دوخت و نام خود را به عنوان سریع‌ترین گلزن ایران در جام ملت‌های آسیا جاودانه کرد. اما این تنها دلیل برای جاودانگی نام انصاری‌فرد در تاریخ جام ملت‌ها نیست. او با حضور در این دوره به رکورد ۴ جام ملت‌ها رسید تا در کنار جواد نکونام، مهدی مهدوی کیا و احسان حاج صفی، تنها بازیکنان تاریخ ایران باشد که در چهار دوره جام ملت‌ها حضور داشته است.

این گل یک رکورد دیگر را هم برای انصاری‌فرد به ارمغان آورد. کریم پیش از این دو گل در ادوار جام ملت‌ها به ثمر رسانده بود و با این گل به رکورد علی دایی رسید، یعنی همان مربی که او را در اردبیل دید و کشف کرد و به سایپا آورد تا نامی برای خود دست وپا کند. شهریار تنها بازیکن تاریخ فوتبال ما بود که در سه دوره مختلف جام ملت‌های آسیا گل زده است. البته دایی تنها در سه دوره حضور داشت و ۱۴ گل را در سه دوره متوالی به ثمر رساند.

کریم انصاری‌فرد در چهار دوره حضور در جام ملت‌ها سه گل زده است. او در اولین حضور خود در جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر تک گل تیم ملی در بازی دوم گروهی مقابل کره شمالی را به ثمر رساند. کریم در جام ملتهای ۲۰۱۵ استرالیا گل نزد اما در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در بازی مرحله یک چهارم نهایی حذفی مقابل چین زننده گل سوم و آخر تیم ملی بود. او حالا در اولین بازی جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر - که قرار بود سال قبل در چین برگزار شود - دوباره گلزنی کرده تا در سه دوره مختلف جام ملت‌های آسیا نام خود را به عنوان گلزن ثبت کرده باشد.

البته در همین مسابقه سردار آزمون در نیمه دوم به زمین آمد و گل چهارم کشورمان را زد تا او هم به جمع علی دایی و کریم انصاری فرد اضافه شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج