adexo3
۱۳۹۴۴۱۰
۶ نظر
۱۶۷۳
۶ نظر
۱۶۷۳
پ

خداداد باز هم عملکرد تیم ملی را زیر سوال برد

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان به تحلیلی و بررسی نحوه عملکرد شاگردان قلعه‌نویی در دیدار مقابل ژاپن پرداخت.

خبرورزشی: خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان به تحلیلی و بررسی نحوه عملکرد شاگردان قلعه‌نویی در دیدار مقابل ژاپن پرداخت.

خداداد باز هم عملکرد تیم ملی را زیر سوال برد

خداداد عزیزی که این روزها به عنوان کارشناس اصلی ویژه برنامه شبکه ورزش برای جام ملت‌های آسیا قطر ۲۰۲۳ حضور دارد، در برنامه امشب به تحلیل نحوه پیروزی ایران برابر تیم پرستاره ژاپن پرداخت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در این خصوص گفت: آقای کیروش موفق شد ۲ دوره تیم ملی ما را به جام جهانی ببرد. درحالی که در سال ۲۰۱۰ با علی دایی و پیش از آن با افشین قطبی سایر مربی‌های دیگر موفق نشدیم به جام جهانی برویم. اگر او بعدا رفتارش عوض شد مقصر فدراسیون فوتبال ما بود. ما باید از همان ابتدا یک چهارچوب را برای او تعریف می‌کردیم و می‌گفتیم که داخل مستطیل سبز و رختکن برای شما و بیرون از این دو مربوط به فدراسیون فوتبال است. کیروش باید متوجه می‌شد که فدراسیون فوتبال رئیس است و او کارمند. اما وقتی رفتار فدراسیون را دید کم کم عوض شد و آن اتفاقات رخ داد.

عزیزی در ادامه افزود: با همه این اتفاقات کیروش خدمت بزرگی به ما کرد و آن وارد کردن سیستم دفاعی به فوتبال ما بود. من نه طرفدار کیروش هستم و نه دشمنی با او دارم. حتی در مقطعی به دلیل رفتارهایش از او انتقاد هم کرده‌ام، اما نه فوتبالی. این را باید بدون تعارف بگویم که قبل از او ما دفاع تیمی را بلد نبودیم. حتی همین دفاع اتوبوسی که روی آن اسم گذاشته‌اند را هم پیش از او نمی‌توانستیم درست اجرا کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان پس از مخالفت جواد خیابانی با این ادعایش ادامه داد و گفت: ما در خط حمله همان چیزی هستیم که ۲۰ سال پیش بودیم. ۲۰ سال پیش چشممان به دنبال علی دایی بود و بعدا به قوچان نژاد و حالا طارمی. در فاز هجومی پیشرفتی نکرده‌ایم اما این دفاع تیمی که تمام بازیکنان حالا در آن مشارکت می‌کنند را از کارلوس کیروش داریم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مازیار

      دیدی که وقتی طارمی نبود چطور بازیکنان گمنامی مثل محبی و کنعانی موفق به گل و پنالتی گرفتن شدن

    • احمد نایینی

      اقای عریزی یک گل به استرالیا زدی حالاشدی کارشناس وهرچه دلت میخواهدبگوقکرکنم که هرگزپله مارادناویادیگران ادعایی داسته باشندکه توداری دیگه کسی برایت ارزشی قایل نمیشود

    • ابی دل

      اینم داره واسه خودش ساز میزنه

    • محمود

      متأسفانه تا یه بردی میاریم همه شروع به تعريف و تمجید می کنیم و ضعف تیم فراموش می شود از نظر بازی ما خوب و چشم نواز مثل کره جنوبی نیستیم فراموش نکنید ما سوریه را چطور بردیم . کاشکی خوب بازی کنیم اگه باختیم هم مهم نیست اسمش روشه بازیه.

    • ناشناس

      همش چرت و پرت میگه این پرمدعا

    • حمیدرخسار

      یک گل به استرالیا زده سالها نون اون گل میخوره حالا برای ما شده کارشناس مربی هر تیمی شد اون تیمو به روز سیاه کشوند و بدبختش کرد حالا هر شب میاد ادای کارشناسارو در میاره جای ادمی مثل حاج رضایی خالیه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج