اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۵۹۸۳
۱ نظر
۱۷۲۵۱
۱ نظر
۱۷۲۵۱
پ

تماشایی‌ترین گل در حضور ۵۵ ساله ایران در جام‌ ملت‌ها

ایران بیشترین گل را در تاریخ مسابقات جام ملتهای آسیا به ثمر رسانده و بهترین خط حمله را در تاریخ این رقابت های بزرگ در اختیار دارد.

طرفداری: ایران بیشترین گل را در تاریخ مسابقات جام ملتهای آسیا به ثمر رسانده و بهترین خط حمله را در تاریخ این رقابت های بزرگ در اختیار دارد.

تماشایی‌ترین گل در حضور 55 ساله ایران در جام‌ ملت‌ها

از جمع گلهای فراوانی که تیم ملی ایران به ثمر رسانده است، ۵ گل از نقطه نظر کیفیت و جذابیت، بیشتر از سایر گلهای فوتبال ایران در ذهن باقی مانده است:

  1. گل علی پروین به کویت در فینال جام ملتهای 1976 آسیا/ گلی که در فینال جام به ثمر رسید و باعث پیروزی و قهرمانی ایران در این مسابقات شد.

  2. گل ناصر محمدخانی به چین در گروهی جام ملتهای 1984/ گلی که به زیبایی توسط ناصر محمدخانی از روی یک ضربه آزاد وارد دروازه تیم ملی چین شد.

  3. گل سوم ایران به عربستان توسط خداداد عزیزی در دور گروهی مسابقات جام ملتهای 1996/ ایران برد شایسته و قاطع خود را با این گل زیبا که بعد از دریبل 2 مدافع مستحکم و تنومند عربستان ثبت شد، بهتر و جذاب تر کرد.

  4. گل چهارم ایران توسط علی دایی به کره جنوبی در دور یک چهارم نهایی جام ملتهای 1996/ روی یک ضربه آزاد ناگهانی از پشت محوطه جریمه، تیم ملی از کره جنوبی پیش افتاد و برد خود را تثبیت کرد.

  5. گل کریم باقری به کره جنوبی در دور یک چهارم نهایی جام ملتهای 2000/ گل کریم باقری از حدود چهل متری یکی از باورنکردنی ترین و جذاب ترین گلهای تاریخ فوتبال کشورمان بوده است. هر چند در این بازی تیم ملی ایران با نتیجه 2-1 بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تماشایی‌ترین گل در حضور 55 ساله ایران در جام‌ ملت‌ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کلهم پرسپولیس بودند ، پرسپولیس را عشق است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج