adexo3
۱۳۹۸۶۸۷
۱۲۳۳
۱۲۳۳
پ

حمله رقیب چغر و بد بدن عابدزاده به سرمربی الهلال!

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال عربستان به نقطه ضعفی در الهلال اشاره کرد که سپاهان به عنوان حریف آسیایی این تیم می‌تواند از آن در بازی برگشت بهره ببرد.

خبرگزاری تسنیم: محمد الدعایه از نقطه ضعف برجسته‌ای در تیم الهلال ریاض یاد کرد که می‌تواند باعث باز شدن دروازه این تیم در هر بازی شود. دروازه‌بان قرن فوتبال آسیا همچنین اشاره کرد که این ضعف آبی‌پوشان شهر ریاض در دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا برابر سپاهان نیز با وجود کسب پیروزی ۳ بر یک مشهود بود.

حمله رقیب چغر و بد بدن عابدزاده به سرمربی الهلال!

محمد الدعایه در تلویزیون عربستان پس از پیروزی ۳ بر یک شب گذشته الهلال برابر الرائد در هفته بیستم لیگ حرفه‌ای فوتبال این کشور گفت: ژرژ ژسوس (سرمربی الهلال) همچنان اشتباه در روش دفاعی پیشرفته را تکرار می‌کند که باعث حمله‌های جدی تیم حریف در دو دیدار اخیرش برابر سپاهان و الرائد شد. این روش به پیشروی اغراق‌آمیز خط دفاعی کمک می‌کند و الهلال به واسطه درخشش کولیبالی برابر الرائد فقط یک گل دریافت کرد. این روش نباید ادامه یابد، زیرا در توپ‌های بلند و ضدحمله‌ها برای الهلال خطرآفرین خواهد بود. زمانی که این اشتباه تکرار شود باید مورد اصلاح قرار بگیرد.

تیم الهلال ریاض پنجشنبه هفته جاری (سوم اسفند) از سپاهان در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جدیدش یعنی کینگدام آره‌نا میزبانی خواهد کرد. بازی رفت این دو تیم در اصفهان با نتیجه ۳ بر یک به سود الهلال پایان یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج