۱۴۰۷۷۶۵
۴۰۰۵
۴۰۰۵
پ

محمدی: فردوسی‌پور اولین کسی بود که با او مشورت کردم

مجری سابق برنامه فوتبال ۱۲۰ از نحوه آشنایی خود و همکاری‌اش با عدل فردوسی‌پور برای اولین بار صحبت کرد.

خبرورزشی: حمید محمدی، مجری و گوینده ورزشی تلویزیون در خصوص نحوه آشنایی خود و شروع همکاری‌اش با عادل فردوسی‌پور گفت: کار کردن من با عادل به صورت پشت صحنه‌ای بود. یعنی فقط در برخی از بخش‌های برنامه نود صدای من روی آیتم‌ها وجود داشت و این همکاری ادامه پیدا کرد تا این‌که در سال ۹۲ پیشنهاد اجرای فوتبال ۱۲۰ به من داده شد.

مجری سابق برنامه فوتبال ۱۲۰ گفت: هنگام غروب بود که عادل فردوسی‌پور به من زنگ زد و گفت حمید کارِت دارم. سپس گفت که ما در حال راه‌اندازی یک برنامه هستیم و به صورت موقت به دنبال یک مجری برای آن می‌گردیم می‌توانی به ما کمک کنی؟ من هم بدون حتی لحظه‌ای فکر کردن پاسخ مثبت به این پیشنهاد دادم؛ درصورتی که اصلا چنین شخصیتی ندارم و فقط ۲ بار بدون درنگ به پیشنهادهای کاری پاسخ داده‌ام.

محمدی: فردوسی‌پور اولین کسی بود که با او مشورت کردم

محمدی در ادمه صحبت‌هایش در خصوص پیشنهاد اجرای برنامه ورزش از نگاه ۲ گفت: این موضوع را برای اولین بار می‌گویم. زمانی که آقای جهانگیر کوثری به دلایلی که احتمالا می‌دانید از اجرای این برنامه کناره‌گیری کرد. همان سال تهیه‌کننده برنامه با من تماس گرفت و گفت برای اجرای دوره جدید این برنامه من را در نظر گرفته‌اند. این پیشنهاد برای من خیلی وسوسه‌انگیز بود چون برنامه ورزش از نگاه ۲ بسیار پربیننده بود. اما قبول نکردم! شاید اگر اسم و زمان و سبک و سیاق برنامه عوض می‌شد به این پیشنهاد فکر می‌کردم اما این‌که آقای کوثری از صندلی خود بلند شود و من دقیقا همان‌جا بخواهم بنشینم، هرگز، هرگز!

حمید محمدی در ادامه افزود: اتفاقا یکی از کسانی که با او در این خصوص مشورت کردم خود عادل فردوسی‌پور بود. دقیقا یادم است که به اون تلفن زدم و گفتم همچین پیشنهادی برای من آمده. فردوسی‌پور کمی مکث کرد و گفت برنامه خوبی است ولی نه! این «ولی» که عادل فردوسی‌پور گفت پشتش هزار حرف بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج