adexo3
۱۱۸۰۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ادینهو: به خلاقیت مسی باختید

مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با توجه به شناختی که از توانایی بازیکنان ایران دارم مطمئنم این تیم می تواند برابر بوسنی به پیروزی برسد.

خبرگزاری مهر: مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با توجه به شناختی که از توانایی بازیکنان ایران دارم مطمئنم این تیم می تواند برابر بوسنی به پیروزی برسد.

لوسیانو ادینهو ضمن بیان مطلب فوق افزود: بازی ایران و آرژانتین را از نزدیک تماشا کردم، ایران بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و چند موقعیت مناسب برای گلزنی داشت که می توانست با استفاده از این موقعیت ها به پیروزی برسد.

وی در مورد گلی که ایران دریافت کرد گفت: این گل تنها روی خلاقیت لیونل مسی به ثمر رسید. ایران عملکرد خوبی در دفاع داشت و در طول 90 دقیقه نیز موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد اما در نهایت روی خلاقیت یک بازیکن گل را دریافت کرد.

ادینهو افزود: امیدارم در دیدار آخر مرحله گروهی ایران بتواند بوسنی را شکست دهد و به دور بعدی صعود کند. بازیکنان ایران را می شناسم، آنها تکنیک بالایی دارند و می توانند مقابل بوسنی پیروز شوند. برای تماشای دیدار ایران مقابل بوسنی به سالوادور خواهم رفت و این دیدار را از نزدیک تماشا خواهم کرد، امیدوارم ایران در این دیدار پیروز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج