اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۸۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ساعت ۱۵:۳۰

استقلال - بوریرام؛ صعود در جهنم بارانی!

استقلال در جهنم بارانی! این تعبیری است که می توان از بازی نماینده آبی پوش ایران مقابل تیم تایلندی به کار برد.

استقلال - بوریرام؛ صعود در جهنم بارانی!
روزنامه گل: استقلال در جهنم بارانی! این تعبیری است که می توان از بازی نماینده آبی پوش ایران مقابل تیم تایلندی به کار برد. استقلال در حالی بازگشت خود از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل بوریرام یونایتد برگزار می کند که بنا بر اخبار اعلام شده، آب و هوای شهر بوریرام در حین برگزاری این مسابقه بارانی است و شاگردان امیر قلعه نویی باید در هوای شرجی و شرایط نامساعد جوی به مصاف حریف خود بروند که این موضوع کمی کار را برای آنها سخت می کند.

بوریرام پس از شکست نزدیکی که برابر استقلال در ورزشگاه آزادی کسب کرد به روند رو به رشد خود ادامه داد و با پیروزی در دیدارهای مختلف لیگ، به صدرنشینی خود در لیگ تایلند ادامه داده و حتی در دیدار جام حذفی نیز طعم پیروزی را چشیده است. این در شرایطی است که روی نیمکت این تیم نیز یک تغییر بزرگ رخ داده و بوریرام که از چند بازیکن اسپانیایی در ترکیب خود بهره می برد، به جای اسکات کوپر انگلیسی که به خاطر مشکلات شخصی از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد، یک اسپانیایی دیگر به نام «پدرو خیمنس گارسیا» را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد و ژنرال باید تیم خود را برابر افکار او بچیند. نکته مهم دیگر در خصوص بوریرام بازی نکردن کارملو گونزالس اسپانیایی است که غایب بزرگ این تیم در بازی رفت بوده و در این مسابقه هم حضور ندارد!

این در حالی است که او بهترین گلزن لیگ تایلند محسوب می شود که در به ثمر رسیدن 60 گل این تیم و تشکیل یک خط حمله قدرتمند و توفانی نقش بسزایی داشته اما در لیست آسیایی بوریرام در چند بازی گذشته قرار نداشته است! و در غیاب او هم هموطنش خاویر پاتینیو در خط حمله بوریرام حضور دارد، ضمن اینکه در خط دفاع این تیم هم یک اسپانیایی دیگر یعنی اسمار باریا توپ می زند که نظم خوبی را به خط دفاعی این تیم بخشیده است و بوریرامی ها امیدوارند با حضور این بازیکنان، شکست بازی رفت را جبران کرده و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

اما بوریرام در شرایطی به فکر پیروزی است که استقلال به یک نتیجه ایده آل در تهران دست پیدا کرده است. آبی پوشان با اینکه در بازی رفت تنها یک گل زدند اما گلی دریافت نکردند که این یک امتیاز بزرگ برای آنها در بوریرام محسوب می شود و استقلالی ها با زدن یک گل در خانه حریف، می توانند بسیار به صعود به مرحله نیمه نهایی امیدوار شوند. استقلال اما در چند هفته اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. تساوی پرانتقاد در دربی 77 و دو شکست قبل و بعد از بازی با پرسپولیس مقابل استقلال صنعتی و ذوب آهن سبب شده تا آبی پوشان به شدت تحت فشار قرار بگیرند و حالا در تلاشند تا با عبور از سد بوریرام از این وضعیت بحرانی نجات پیدا کرده و به ادامه راه در آسیا و لیگ امیدوار شند. قلعه نویی در هفته های اخیر چند بازیکن اصلی خود از جمله خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، سیاوش اکبرپور و پژمان منتظری را در اختیار نداشته که این موضوع کار وی را برای انتخاب ترکیب اصلی سخت کرده بود اما به غیر از اکبرپور که در تهران مانده، حیدری و بیک زاده مشکلی برای بازی با بوریرام ندارند و منتظری هم که در بازی با ذوب آهن محروم بود، می تواند در این بازی نظم را به خط دفاعی استقلال بازگرداند.

اما نکته ای که در استقلال این فصل به شدت توی ذوق می زند، عدم حضور یک هافبک بازیساز مانند مجتبی جباری است و باید دید بازیکنی مانند گوران لاوره می تواند جای خالی شماره هشت شاکی سابق آبی ها را پر کند یا خیر؟! با این حال استقلال سال هاست که در حسرت صعود به مرحله نیمه نهایی آسیاست و آنها حالا خود را از همیشه نزدیکتر به این مرحله می بینند؛ مرحله ای که در افق های دورتر آن، رسیدن به عنوان قهرمانی و کسب ستاره سوم دیده می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج