adexo3
۶۹۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پول نرسد، شك نكنيد مي‌روم

فتح‌الله‌زاده: پرسپولیس عذرخواهی کند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: براي بخش حقوقي باشگاه پرسپوليس متاسفم که به جاي عذرخواهي، مي‌خواهد به مردم القا کند که ما متوجه نيستيم.

علي فتح‌الله‌زاده درباره وضعيت استقلال، مشکلات مالي و اتفاقات حاشيه‌اي اخير اين تيم بعد از بازي با داماش صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.

* کسالت‌تان برطرف شد؟
هنوز کسالت دارم و خسته‌ام و خستگي از تنم بيرون نيامده است.

* اولين پيروزي استقلال هم خستگي را از تن‌تان خارج نکرد؟
اين برد براي هواداران بود و اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.

* قبول داريد استقلال بايد بهتر از اين بازي کند؟
در اين بازي دست مظلومي بسته بود و حتي براي تعويض مجبور بود به بازيکنان اميد رو بياورد. از طرفي چون تيم از اصفهان با اتوبوس به تهران برگشته بود، بچه‌ها خسته بودند. داماش را هم نبايد دست کم گرفت. آنها تيمي بسيار خوب با کادر فني خوب و مديريت فني بزرگي هستند. به هر حال اوايل ليگ مهم اين است که ببري و امتيازات را جمع کني.

* با اين همه سر و صدايي که براي جذب رحمتي داشتيد، او توانست شما را روسفيد کند؟
رحمتي خيلي جاها به کار ما مي‌آيد. او بهترين گلر آسيا است.

* از پول چه خبر؟
هنوز خبري نيست.

* اگر پول نرسد واقعا از استقلال مي‌رويد؟
شک داريد به اين مسئله؟ چاره‌اي جز اين ندارم.

*اين مدت مصاحبه‌هاي زيادي انجام داديد، چه طور مي‌شود هيچ يک از مسئولان ورزشي حاضر نيستند براي پرسپوليس و استقلال کاري انجام دهند؟
خدا مي‌داند که شب‌ها خواب ندارم. امروز بعد از سحر نتوانستم بخوابم. در حالي که به شدت به خواب نياز دارم در استرس و اضطرابم. 4 روز است به باشگاه نرفتم. چون به بچه‌ها قول دادم آن‌وقت مي‌گويند چرا شکوه مي‌کنم.

* متولي باشگاه استقلال وزارت ورزش است يا سازمان خصوصي‌سازي؟
وزير تازه سر کار آمده و براي حل و فصل امور زمان مي‌خواهد. هم او حق دارد، هم ما. بالاخره بايد يکي را به عنوان علي‌الحساب به ما معرفي کنند. نمي‌دانم شايد مشکل‌شان با ماست و دوستمان ندارند. سازمان خصوصي سازي که در بدترين شرايط مي‌گفت بايد تيم فروخته شود ولي اکنون چيزي نمي‌گويد. روشي که در پيش گرفته‌اند درست نيست.

* بگذريم. امروز در مصاحبه‌اي گفته‌ايد اگر سپاهان خسرو حيدري را به استقلال ندهد، قرارداد سال گذشته او را روي سايت باشگاه مي‌گذاريد؟
متاسفم که بعضي‌ها فقط با عناد مي‌نويسند و با اين مصاحبه‌ها مي‌خواهند باشگاه سپاهان را عصباني کنند. اين مصاحبه را تکذيب مي‌کنم. به هيچ وجه چنين صحبتي نکردم. متاسفانه بعضي آقايان شيطنت مي‌کنند و حتما اين مورد را به صورت حقوقي پيگيري مي‌کنم. چاپ اين مصاحبه از انسانيت به دور است. چند روز قبل با شما صحبت کردم و گفتم نمي‌خواهيم قرارداد خسرو حيدري را روي سايت باشگاه بگذاريم. اتفاقا بايد بگويم مذاکراتمان با باشگاه سپاهان خوب پيش رفته است و سر يک مبلغي با هم به توافق رسيده‌ايم.

جا دارد از تلاش‌هاي ساکت تشکر کنم. درست است در اين مدت سر خسرو حيدري با هم چالش‌هايي داشتيم اما دليل نمي‌شود توانايي‌هاي اين مدير را ناديده بگيرم. اميدوارم فدراسيون فوتبال اکنون که ساکت از مديريت سپاهان استعفا کرده از نظرات او استفاده کند. به رحيمي هم به عنوان مديرعامل جديد اين باشگاه تبريک مي‌گويم و اميدوارم در کارش موفق باشد. باز هم تاکيد مي‌کنم که مشکل خسرو حيدري حل شده است.

* اين روزها بحث‌هايي درباره تبليغات پشت پيراهن استقلال است و از اينکه نظري جويباري معاون باشگاه اين تبليغات را به عهده گرفته،‌ خرده گرفتند؟
اينکه نظري جويباري شرکت دارد و لطف مي‌کند به استقلال تبليغات مي‌دهد، چه اشکالي دارد؟ من دست او را مي‌بوسم. اگر کساني که چنين ايرادي گرفته‌اند مرد هستند بيايند و براي استقلال اسپانسر بياورند. مگر نظري جويباري مجاني اين کار را کرده است؟ کساني که چنين ايرادي گرفته‌اند دين ندارند و اذيت مي‌کنند.

همان کسي که چنين بحثي را مطرح کرده اگر مرد است اسپانسر بياورد. من حاضرم ۱۰ درصد زير قيمت پولي که نظري جويباري مي‌دهد اين اسپانسر را قبول کنم. به نظر شما اگر استقلال بدون اسپانسر به زمين برود، خوب است؟

* معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در مصاحبه‌اي اعلام کرده مايلي‌کهن در مورد اتفاقات رخ داده در يکي از فينال‌هاي جام حذفي اسمي از تيمي نياورده و باشگاه استقلال به خودش گرفته است.
به اين آقاي حقوقي بگوييد مردم هيچي نمي‌فهمند! درست است آقاي مايلي کهن اسم نياورده اما حتما يک تيمي اين کار را انجام داده پس اسمش را بياورد. آقاي حقوقي خودتي! من متاسفم براي بخش حقوقي باشگاه پرسپوليس به جاي اينکه بابت تهمت زده شده عذرخواهي کند، مي‌خواهد به مردم القا کند که ما متوجه نيستيم. برادر من، مردم همه چيز را خوب مي‌فهمند.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فتح‌الله‌زاده: پرسپولیس عذرخواهی کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج