اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۵۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برهانی، کریمی و انصاری‌فرد کجا می‌روند؟

حمید زینی‌زاده اظهار داشت: تراکتورسازی در بازی با نفت توانست نتیجه خوبی کسب کند و ۳ امتیاز موردنیاز خود را بگیرد. اکنون امیدواریم از بازی با راه‌آهن هم با ۳ امتیاز به تبریز بازگردیم. بعد از بازی با راه‌آهن لیگ دو هفته تعطیل خواهد بود و سپس باید با تیم‌هایی چون فولاد و استقلال بازی کنیم.

پایگاه خبری پیک خبر: حمید زینی‌زاده اظهار داشت: تراکتورسازی در بازی با نفت توانست نتیجه خوبی کسب کند و ۳ امتیاز موردنیاز خود را بگیرد. اکنون امیدواریم از بازی با راه‌آهن هم با ۳ امتیاز به تبریز بازگردیم. بعد از بازی با راه‌آهن لیگ دو هفته تعطیل خواهد بود و سپس باید با تیم‌هایی چون فولاد و استقلال بازی کنیم.

وی افزود: با روند خوبی که تراکتورسازی در پیش گرفته می‌توانیم در ادامه بازی‌ها هم نتایج خوبی کسب کنیم و این شانس را خواهیم داشت تا پایان نیم‌فصل اول به صدر جدول برسیم. من هم مانند مجید جلالی اعتقاد دارم در نهایت تراکتورسازی باید در پایان فصل به قهرمانی برسد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره پیشنهاد باشگاه ملوان برای حضور فرهاد پورغلامی در این تیم گفت: هیچ درخواست رسمی از سوی باشگاه ملوان در این زمینه به باشگاه تراکتورسازی ارسال نشده، اما تصمیم نهایی در این باره برعهده مجید جلالی است.

زینی‌زاده درباره اینکه جلالی با بازگشت پورغلامی مخالفت کرده است، تاکید کرد: همانطور که گفتم در این باره جلالی تصمیم خواهد گرفت و اگر او مخالف باشد ما هم مخالف هستیم.

وی درباره مشکلات مالی تراکتورسازی گفت: مشکلات مالی باشگاه‌ها قابل برطرف شدن نیست و ما معتقدیم بهتر است از مسیر اتحادیه فوتبال کمک‌های بلاعوض در قالب وام‌های بلندمدت به باشگاه‌ها واگذار شود. ما تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا مشکلات را برطرف کنیم. بدهی سال گذشته ما به بازیکنان ۵۰۰ میلیون تومان است و امسال هم یک میلیارد بدهی داریم که آن را ظرف فردا یا پس فردا پرداخت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: از بازیکنان خواستم که بحث بدهی‌ها، ارتباطی با نتایج تیم پیدا نکند و خوشبختانه در بازی با نفت تیم ما نشان داد که متحد است و این مسائل با هم تداخل پیدا نخواهد کرد.

زینی‌زاده درباره بحث معاوضه احتمالی یکی از مهاجمان تراکتورسازی با آرش برهانی به تسنیم گفت: منتظر رسیدن تعطیلات هستیم و در آن زمان با مجید جلالی درباره نقل و انتقالات صحبت خواهم کرد. تاکنون درباره آرش برهانی صحبتی نشده و ما باید ابتدا با مجید جلالی جلسه داشته باشیم تا فهرست بازیکنان موردنظر او برای نقل و انتقالات نیم‌فصل مشخص شود.

وی تاکید کرد: بحث معاوضه احتمالی انصاری‌فرد با برهانی و یا بازگشت کریمی به پرسپولیس همگی شایعه است و این دو بازیکن با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارند و می‌خواهیم تا پایان فصل از آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال کنار گذاشتن مهدی کریمیان از این تیم یا معاوضه او گفت: این بحث نیز وجود ندارد و از کریمیان هم استفاده خواهیم کرد.

زینی زاده افزود: تراکتورسازی نیاز به جذب بازیکن دارد و بویژه در خط هافبک ما ۲ بازیکن خوب لازم داریم که تلاش می‌کنیم از میان گزینه‌های داخلی و خارجی نفرات موردنظر خود را جذب کنیم.
وی درباره اینکه گفته می‌شود هواداران تبریزی انتظار داشتند بازیکن پدیده اردبیلی را این باشگاه جذب کند، اما او به پرسپولیس رفته است خاطرنشان کرد: ما هم به جذب او علاقه داشتیم اما علی دایی اردبیلی است و طبیعی است که او برای رفتن به پرسپولیس تمایل بیشتری داشته باشد. در مجموع تصور می‌کنم اگر او به یک باشگاه خارجی می‌رفت و در محیط آکادمیک یک باشگاه حرفه‌ای تربیت می‌شد در آینده بسیار شرایط بهتری پیدا می‌کرد و شاید بازیکن بزرگی می‌شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره کاهش تماشاگران بازی‌های این تیم به دلیل همزمانی دیدارهای تراکتورسازی و گسترش فولاد تاکید کرد: در این زمینه از سازمان لیگ درخواست کردم که مسابقات دو تیم همزمان نباشد و تاج هم قول داده تلاش خود را انجام دهد که دیدارهای ما در دو روز متفاوت انجام شود.

زینی‌زاده درباره کاهش فشارها بر روی کادرفنی و بازیکنان این تیم تصریح کرد: تماشاگران تبریزی همواره نتیجه می‌خواهند و وقتی بازی‌های خوبی انجام شود پشت تیم خود خواهند بود. با کسب نتایج خوب شاهد تاثیر آن بر روی هواداران خواهیم بود و از آنها می‌خواهم به حمایت‌های خود از تیم ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج