adexo3
۷۱۰۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سازمان ملل فوتبال!

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: فوتبال ورزش مردم است و به همين خاطر مي‌گويند سازمان ملل فوتبال.

خبرگزاری فارس: سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: فوتبال ورزش مردم است و به همين خاطر مي‌گويند سازمان ملل فوتبال.

کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال در حاشيه مراسم تقدير از قانون‌مداران فوتبال ايران گفت:‌ از تمام بازيکناني که در طول تاريخ فوتبال، اين رشته را زنده نگه داشته‌اند، تشکر مي‌کنم.

وي ادامه داد: از مربيان هم که باعث شدند فوتبال توسعه پيدا کند تشکر مي‌کنم و از داوران عزيز هم تشکر مي‌کنم چون بعد از بازي ما مربيان نمي‌دانيم چه کسي را مقصر بدانيم (با خنده). ‌از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران که اين بازي جذاب را حفظ کردند، تشکر مي‌کنم. از برپايي اين جشن هم تشکر مي‌کنم.

کي‌روش در پاسخ به سؤال مجري برنامه مبني بر اينکه هدف ما در جام جهاني چيست، گفت: هدف‌مان صعود از گروه‌مان در جام جهاني است.

وي در پاسخ به اين سؤال که شما بيشتر به حرف فدراسيون گوش مي‌دهيد يا فدراسيون به حرف شما، گفت:‌ همانطور که کفاشيان گفت صحبت‌هايي بين ما انجام مي‌شود. بعد از صعود به جام جهاني سعي کرديم اتحاد خودمان را حفظ کنيم و همدل باشيم. از کفاشيان هم تشکر مي‌کنم که هدفش همين است.

وي درباره اخلاق در فوتبال گفت: به نظر شخص من فوتبال ورزش مردم است. در طول ۱۰۰ سال گذشته مسئولان فوتبال، بازيکنان و مربيان و تمام عوامل بدون توجه به نژاد، کشور و رنگ پوست موفق شده‌اند اين ورزش را حفظ کنند؛ به همين خاطر مي‌گويند سازمان ملل فوتبال.

کارلوس کي‌روش در چند روز اخير و بعد از بازگشت از مرخصي به ايران تا به حال صحبتي انجام نداده بود و اين نخستين سخنانش بعد از بازگشت بود. در پايان صحبت‌هاي کي‌روش کاريکاتور سرمربي تيم ملي فوتبال به او اهدا شد که به شوخي به مترجمش گفت:‌ اين کاريکاتور بيشتر شبيه تو است تا من.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج