adexo3
۹۶۸۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا

رويارويي تراکتور با لخويا و سپاهان با الهلال

در ادامه ديدارهاي هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم‌هاي تراکتورسازي و سپاهان مقابل حريفان خود به ميدان مي‌روند.

ورزش سه: در ادامه ديدارهاي هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم‌هاي تراکتورسازي و سپاهان مقابل حريفان خود به ميدان مي‌روند.

هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا فردا (چهارشنبه) پيگيري مي‌شود و ۲ نماينده ديگر ايران مقابل رقباي خود قرار مي‌گيرند. در اين روز به طور همزمان و از ساعت ۱۹ تراکتورسازي در قطر ميهمان لخويا است و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از الهلال عربستان پذيرايي مي‌کند.

لخوياي قطر - تراکتورسازي ايران

نماينده تبريزي کشورمان در ليگ قهرمانان شروع قدرتمندانه‌اي داشت. تراکتورسازي در بازي نخست موفق شد در ديداري خانگي يکي از مدعيان اصلي صعود از گروه C يعني الاتحاد عربستان را با تک گل کريم انصاري‌فرد مغلوب کند تا نشان دهد در اين گروه سخت، حرف‌هايي براي گفتن دارد.

تراکتورسازي فصل گذشته در اولين حضور خود در ليگ قهرمانان هم شروعي مناسب داشت. اين تيم در بازي اول الجزيره امارات را ۳ بر يک برد اما در نهايت با کسب تنها ۴ امتياز آخرين تيم گروه A لقب گرفت تا مشخص شود در چنين رقابت‌هايي ثبات در نتيجه‌گيري مهمتر از اوج و فرودهاي ناگهاني است. حالا تيم تبريزي در قطر به مصاف لخويا مي‌رود، تيمي که به ادعاي توني اوليويرا قوي‌ترين تيم گروه است.

لخويا بازي اول را در امارات با نتيجه ۲ بر يک به العين باخته و بدين ترتيب واضح است که در ديدار خانگي مقابل تراکتورسازي به چيزي جز پيروزي نمي‌انديشد. اين تيم با هدايت اريک گرتس و در اختيار داشتن بازيکنان موثري همچون سباستين سوريا، دامي ترائوره و نام تائه هي حريف سرسختي براي نماينده ايران خواهد بود. پيروزي احتمالي تراکتورسازي مقابل لخويا مي‌تواند شاگردان توني را به عنوان يکي از مدعيان صعود معرفي کند چرا که با وجود پيروزي هفته نخست تا اين‌جاي کار همچنان الاتحاد عربستان و العين امارات گزينه‌هاي اصلي صعود از اين گروه هستند. پيروزي احتمالي تراکتورسازي اگر با برد العين در ورزشگاه ملک عبدالعزيز مکه همراه شود، آن وقت بايد حساب ويژه‌اي روي صعود تراکتورسازي باز کرد.

در ديگر ديدار اين گروه، الاتحاد عربستان ميزبان العين امارات است.

رده‌بندي فعلي تيم‌هاي گروه C به اين ترتيب است که العين و تراکتورسازي به عنوان تيم‌هاي برنده هفته اول به ترتيب در رده‌هاي اول و دوم جدول ايستاده‌اند. لخويا سوم است و الاتحاد هم در رده آخر قرار دارد. العين به دليل گل زده بيشتر اول است و لخويا نيز به همين دليل بالاتر از الاتحاد رده سوم را تصرف کرده است.

سپاهان ايران - الهلال عربستان

همان قدر که شروع خوب در مسابقاتي مثل ليگ قهرمانان مي‌تواند هموار کننده مسير حرکتي يک تيم باشد، شکست در گام نخست اگر با برخورد مناسب از سوي عوامل فني و مديريتي همراه نباشد مي‌تواند تمام انرژي يک تيم را بگيرد. براي تيم‌هاي مدعي و نامداري مثل سپاهان و الاتحاد عربستان که بازي اول را باخته‌اند برخورد مناسب به مجموعه تدابيري اطلاق مي‌شود که بر اساس آنها بتوان بازيکنان را با موقعيت پيش آمده وفق و با استفاده از تکنيک‌هاي روانشناختي انگيزه آنان را براي جبران شکست افزايش داد.

مربيان باتجربه زيادي را مي‌شناسيم که در برهه‌هاي مختلف توانسته‌اند باخت اول را زمينه‌ساز پيروزي‌هاي بزرگ آينده کنند. بايد اميدوار بود زلاتکو کرانچار نيز چنين توانايي و اِشرافي داشته باشد وگرنه پذيرش شکست دوم مقابل تيم مدعي الهلال عربستان مي‌تواند کار زردپوشان اصفهاني را براي صعود سخت کند.

سپاهان در بازي نخست خود اگرچه گل خورده دقيقه ۱۸ را در دقيقه ۷۸ توسط مهدي شريفي جبران کرد اما در ۴ دقيقه پاياني ۲ گل ديگر دريافت کرد تا با توجه به اينکه فرصتي براي جبران باقي نمانده بود، دست‌ها را به علامت تسليم بالا ببرد. با توجه به تساوي الاهلي امارات و الهلال عربستان اگر سپاهان در بازي دوم خود و در خانه بتواند نماينده نامدار شبه جزيره را شکست دهد، آن وقت مي‌تواند موقعيتش را در جدول به حالت تعادل برساند.

الهلال که فصل گذشته در گروه D با استقلال همگروه بود در بازي رفت مغلوب شاگردان قلعه‌نويي شد اما توانست در تهران آن شکست خانگي را جبران و در نهايت به عنوان تيم دوم صعود کند. تيم عربستاني اين فصل و در بازي نخست ميزبان تيم الاهلي امارات بود که اين بازي به تساوي ۲ بر ۲ انجاميد. الهلال علاوه بر بازيکنان ملي‌پوش و سرشناسي همچون محمد الشلهوب، ياسر القحطاني و ناصر الشمراني که زننده هر ۲ گل تيمش مقابل الاهلي بود، چند بازيکن خارجي به نام‌هاي کاستيلو، تياگو و ديگائو هم دارد که در مجموع نشان مي‌دهد اين تيم حريف آساني براي شاگردان کرانچار نخواهد بود.

الاهلي امارات و السد قطر در ورزشگاه رشيد دبي ديگر ديدار اين گروه را برگزار مي‌کنند.

در گروه D السد با ۳ امتيازي که از بازي خانگي مقابل سپاهان کسب کرد، صدرنشين است و تيم‌هاي الاهلي و الهلال نيز هر کدام با يک امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند. سپاهان هم بدون امتياز قعرنشين جدول اين گروه است.

برنامه ادامه بازي‌هاي هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:

منطقه غرب

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۲

گروه C

لخوياي قطر - تراکتورسازي ايران، ساعت ۱۹، ورزشگاه عبدالله بن خليفه دوحه

الاتحاد عربستان - العين امارات، ساعت ۲۱:۵۰، ورزشگاه ملک عبدالعزيز مکه

گروه D

سپاهان ايران - الهلال عربستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

الاهلي امارات - السد قطر، ساعت ۲۰:۴۵، ورزشگاه رشيد دبي

منطقه شرق

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۲

گروه G

ملبورن ويکتوري استراليا - جئونبوک موتورز کره جنوبي، ساعت ۱۲، ورزشگاه داکلندز ملبورن

يوکوهاما مارينوس ژاپن - گوانگژو اِورگرانده چين، ساعت ۱۴، ورزشگاه يوکوهاما (شهر) يوکوهاما

گروه H

اولسان هيونداي کره جنوبي - کاوازاکي فرونتال ژاپن، ساعت ۱۴، ورزشگاه اولسان مونسو فوتبال اولسان

گوئيژو رنه چين - وسترن سيدني استراليا، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه گويانگ المپيک گويانگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج