adexo3
۲۶۷۳۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نادی: برای جلب نظر لوزانو تلاش می‌کنم

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال با اشاره به ترکیب خوب سیچلو و لوزانو برای موفقیت تیم ملی تاکید کرد که برای جلب نظر سرمربی جدید و حضور در المپیک ۲۰۱۶ تلاش می‌کند.

خبرگزاری فارس: علیرضا نادی در گفت و گو با خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور درباره انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال بیان داشت: با لوزانو کار نکرده‌ام و شناخت کافی ندارم، اما رزومه او نشان می‌دهد که مربی خوبی است و تا به حال هم هدایت تیم‌های بزرگی مثل آلمان و لهستان را برعهده داشته و به هرحال تجربه المپیک را دارد بنابراین انتخاب مناسبی برای تیم ملی ایران به نظر می‌رسد.

سرعتی‌زن تیم والیبال متین ورامین اظهار کرد: سعی می‌کنم نظر سرمربی جدید را جلب کنم، آرزوی قلبی‌ام حضور در المپیک است خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد و همه سعی و تلاش خود را به کار خواهم بست.

نادی درمورد آرژانتینی بودن لوزانو و سیچلو گفت: این تاکتیک قبلاً جواب داده، سیچلو هم از نظر کیفی مربی بسیار خوبی است و هم بازیکنان از او و هم او از بازیکنان شناخت کافی دارند و این نکته مثبتی است. ترکیب سیچلو و لوزانو خیلی خوب خواهد بود انشالله موفق بشوند و خاطرات گذشته را تکرار کنند.

این بازیکن تیم متین ورامین درخصوص لیگ هم بیان داشت: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده اما با شکست ۳ بر صفر تیم بانک سرمایه نشان داد که در حد قهرمانی است، تیم سرمایه بانک و هر تیمی که در ورامین بازی کند واقعا مشکل خواهد داشت چون تماشاچیان ما حمایت خوبی می‌کنند و تیم‌ها به راحتی نمی‌توانند بر جو بازی مسلط شوند.

نادی تصریح کرد: بانک سرمایه برای قهرمان شدن باید رویایی فکر کند چون مشکلات زیادی از نظر فنی و تاکتیتکی دارد، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید مبارز باشد، تیم شهرداری ارومیه و متین در حد قهرمانی هستند چون واقعا مبارزه می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج