۵۴۷۲۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

لامبورگینی Veneno رویایی ترین گاو خشمگین

لامبورگینی Veneno شاهکار جدید ابرشرکت لامبورگینی است. این خودرو سوپر اسپورت بر پایه مدل نامی اونتادور و به مناسبت پنجاهمین سالگرد فعالیت پرافتخار شرکت طراحی شده است.

لامبورگینی Veneno رویایی ترین گاو خشمگین

مجله دانستنیها: لامبورگینی Veneno شاهکار جدید ابرشرکت لامبورگینی است. این خودرو سوپر اسپورت بر پایه مدل نامی اونتادور و به مناسبت پنجاهمین سالگرد فعالیت پرافتخار شرکت طراحی شده است. مدل نمونه آن Car Zero نام دارد. کارزیرو در رنگ آمیز خاکستری با خطوط جانبی قرمز رنگ ظاهر شده و پرچم ایتالیا در هر دو طرف آن خودنمایی می کند.

لامبورگینی Veneno رویایی ترین گاو خشمگین


موتور ارتقا یافته اونتادور با 6.5 لیتر حجم و ساختار 12 سیلندر V شکل بر آن قرار گرفته که 740 اسب بخار نیرو تولید می کند. در روند طراحی کارزیرو آیرودینامیک اهمیت ویژه ای داشته؛ بنابراین داینامیک خودرو تا میزان قابل توجهی بالا رفته و می توان آن را با یک خودرو مسابقه مقایسه کرد که با قوانین جاده ای سازگار شده است. شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن 2.8 ثانیه طول می کشد و بیشینه سرعت آن به 355 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

لامبورگینی Veneno رویایی ترین گاو خشمگین

نیروی تولیدی موتور به واسطه یک جعبه دنده هفت سرعته - با ۵ حالت رانندگی - به هر چهار چرخ انتقال می یابد. بدین ترتیب کارزیرو و بالطبع ونتو از ساختار چهار جرخ محرک سود می جویند. شالوده کار را یک شاسی مونوکوک یک تکه تشکیل می دهد که تماما از مصنوعات استحکام یافته فیبر کربن ساخته شده است. یک روکش فیبرکربنی نیز بر بدنه کشیده شده است.

لامبورگینی Veneno رویایی ترین گاو خشمگین

لامبورگینی که در ساخت مواد بدیع بسیار پرآوازه است در بخش داخلی کابین هم از موادی نظیر Forged Composite و Carbon Skin استفاده کرده است. از این نمونه تنها سه مدل تولیدی ساخته خواهد شد. هر یک از سه خودرو تولیدی به رنگ یکی از رنگ های پرچم ایتالیا یعنی سبز، سفید یا قرمز است. کارزیرو هم به موزه فرستاده می شود.

لامبورگینی Veneno رویایی ترین گاو خشمگین

بهای هر مدل تولیدی وننو ۳.۱۲ میلیون یورو رقم خورده و هر سه مدل پیش فروش شده اند. نام ونتو بر طبق سنت شرکت از یکی از گاومیش های مسابقه ای گرفته شده که یکی از قوی ترین و جسورترین گاومیش های مسابقه ای بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آدرین

      شکل و شمایلش مثه این کارتوناست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج