اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیش بینی بازار تبلیغات جهان در سال ۲۰۱۲

چین در سال ۲۰۱۲ ،انگلستان و آلمان را پشت سر گذاشته و تبدیل به یکی از سه بازار بزرگ تبلیغات در جهان خواهد شد. به نقل از سایت www.brandrepublic.com ، پیش بینی می شود که در سال ۲۰۱۱ هند، چین و روسیه به بیشترین رشد در اختصاص بودجه تبلیغاتی دست یابند.

چین در سال ۲۰۱۲ ،انگلستان و آلمان را پشت سر گذاشته و تبدیل به یکی از سه بازار بزرگ تبلیغات در جهان خواهد شد. به نقل از سایت www.brandrepublic.com ، پیش بینی می شود که در سال ۲۰۱۱ هند، چین و روسیه به بیشترین رشد در اختصاص بودجه تبلیغاتی دست یابند.

پیش بینی بازار تبلیغات جهان در سال 2012

انتظار می رود که بودجه تبلیغاتی چین در سال ۲۰۱۱ دوازده درصد و در سال ۲۰۱۲ چهارده درصد رشد پیدا کند. سال آینده، ارزش کل بازار تبلیغات از ۲۷ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.
پیش بینی می شود که عملکرد قوی تبلیغات تلویزیونی، 10 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در سال 2012 در پی خواهد داشت. به این ترتیب چین پس از آمریکا و ژاپن به جایگاه سومین قدرت اقتصادی در دنیای تبلغات دست می یابد.
برآورد رشد تقریبا ۱۰ درصدی اقتصاد چین در سال ۲۰۱۱ و روند فزاینده رشد دستمزد در میان چینی ها میزان خرید را در میان مصرف کنندگان توسعه خواهد داد.
با توجه به سهم 45 درصدی آمریکا در اختصاص بودجه به تبلیغات رسانه ای در سال 2011، این کشور به بالا ترین رتبه در بازار تبلیغات جهانی نائل خواهد شد. بودجه تبلیغاتی در این کشور در سال 2011 سه و نیم درصد و در سال 2012 چهار و نیم درصد رشد پیدا خواهد کرد.

پیش بینی بازار تبلیغات جهان در سال 2012

ژاپن دومین جایگاه در بازار تبلیغات جهانی را پس از آمریکا حفظ خواهد کرد. پیش بینی رشد یک درصدی بودجه تبلیغاتی در این کشور در سال ۲۰۱۱ و رشد یک و نیم درصدی آن در سال ۲۰۱۲، بازگشتی به رشد مثبت ژاپن پس از سه سال رکود یا رشد منفی محسوب می شود. انتظار می رود که اینترنت به عنوان عنصر اصلی در رشد تبلیغات رسانه ای در این کشور در سال ۲۰۱۱ سیزده درصد از بودجه ویژه برای این کار را به خود اختصاص دهد. در ادامه آلمان هفت و نیم درصد، چین هفت درصد و انگلستان شش و نیم درصد رشد بودجه در تبلیغات اینترنتی را در سال جاری تجربه خواهد کرد. در چین نیز تبلیغات اینترنتی ۳۳ درصد در سال ۲۰۱۱ و ۲۶ درصد در سال ۲۰۱۲ افزایش خواهد یافت.

پیش بینی بازار تبلیغات جهان در سال 2012

در این میان هند به عنوان کوچک ترین بازار تبلیغاتی، اخیرا سریع ترین رشد در این بازار را با رقم هجده و نیم درصد در سال ۲۰۱۱ و ۱۹ درصد در سال ۲۰۱۲ به خود اختصاص داده است. پس از آن روسیه با ۱۷ درصد، چین با دوازده و نیم درصد، برزیل با ۱۱ درصد و استرالیا با ۶ درصد رشد در سال ۲۰۱۱ چهار رتبه بعدی در میان سریع ترین بازار های تبلیغاتی در حال رشد جهان را به نام خود ثبت کرده اند.
به طور کلی در سطح جهان تبلیغات اینترنتی دو برابر سریع تر از دیگر رسانه های تبلیغاتی رشد کرده و دوازده و نیم درصد توسعه پیدا کرده است. در ادامه تبلیغات در فضای بیرون و تلویزیون هر دو 5 درصد، تبلیغات سینمایی چهار و نیم درصد و تبلیغات رادیویی نیز چهار و نیم درصد رشد داشته است. روزنامه ها و مجلات به روند نزولی خود ادامه داده و پیش بینی می شود که در سال 2011 به ترتیب هشت دهم و چهار دهم درصد افت در بودجه تبلیغاتی را تجربه کنند.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج