۲۱۰۱۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

با تغيير دکوراسيون خانه در بهار روحيه اي شاد داشته باشيم

با رسيدن بهار طبيعت از نو زنده شده است و خيلي از ما دوست داريم که خانه مان مثل طبيعت تازه شود. بهتر است دکوراسيون خانه را شاد و پرانرژي انتخاب کنيم تا شوق و اميدِ فصل تازه در خانه هامان حفظ شود.

با تغيير دکوراسيون خانه در بهار روحيه اي شاد داشته باشيم



برترین ها: با رسيدن بهار طبيعت از نو زنده شده است و خيلي از ما دوست داريم که خانه مان مثل طبيعت تازه شود. بهتر است دکوراسيون خانه را شاد و پرانرژي انتخاب کنيم تا شوق و اميدِ فصل تازه در خانه هامان حفظ شود.

اولين کار انتخاب رنگ است. نارنجي يا قرمز پررنگ، زرد تند، بنفش روشن ، زرد و سبز رنگ هاي شادي هستند که مي توانيد در دکوراسيون خانه از آنها استفاده کنيد. نارنجي پررنگ رنگي شاد و پرانرژي است که در کنار صورتي ترکيب رنگي جذاب به وجود مي آورد. آبي سير و فيروزه اي رنگ هايي هستند که مدتي فراموش شده بودند اما دوباره مي توانند به عنوان رنگ هايي جذاب مورد استفاده قرار گيرند.

با تغيير دکوراسيون خانه در بهار روحيه اي شاد داشته باشيم

بهترين ويژگي آبي فيروزه اي اين است که هم ته مايه سرد دارد هم ته مايه گرم، و بنابراين مي تواند در همه ي ترکيب هاي رنگ به کار برود. يک بالش، قاليچه و يا حتي يک لامپ فيروزه اي روح تازه اي دراتاقتان به وجود مي آورد و آن را از حالت يکنواختي خارج مي کند.

اَشکالي که مي توانيد به همراه اين رنگ ها استفاده کنيد شامل زيگزاگ، راه راه، چهارخانه، مارپيچ ، گلدار وغيره است. پارچه هايي با اين طرح و رنگ را مي توانيد به راحتي در بازار پيدا کنيد و مورد استفاده قرار دهيد.

اگر رنگ هاي روشن را دوست نداريد مي توانيد از رنگ هاي خنثي تر مانند خردلي، خاکستري مايل به زرد، بژ، مسي، سربي، وانيلي و صورتي صدفي و پارچه هايي با طرح هاي کندومانند، برگ شکل و ابروبادي استفاده کنيد.
رنگ کردن دوباره ديوارها هم مي تواند راهي براي ايجاد تنوع و تازگي باشد. اما اگر آمادگي تغييرات عمده را نداريد، مي توانيد جزييات اتاق را عوض کنيد. مثلاً رنگ ديوارها را کاملاًتميز کنيد، پرده ها يا فرش را عوض کنيد يا چند وسيله جديدبراي اتاق بخريد.

براي ايجاد تنوع بيشتر مي توانيد وسايل آشپزخانه را هم عوض کنيد مثلاً وسايل جديدي به رنگ قرمز بخريد . به ياد داشته باشيد که قرمز رنگي انرژي زا است و استفاده از آن در آشپزخانه مي تواند به رفع خستگيتان کمک کند. همين طور مي توانيد از رنگ زرد استفاده کنيد که القا کننده ي يک روز گرم و آفتابي است.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Ali 59

      مطلب بسیار جالبی بود دستتون درد نکنه

    • Ali 59

      مطلب بسیار بسیار جالبی بود دستتون درد نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج