اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۵۲۶
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

بهترین عینک های آفتابی مدل سال ۹۲

آرام‌آرام باید خودتان را برای نبرد با آفتاب آماده کنید؛ دستی به سر و روی عینک‌های آفتابی قدیمی‌تان بکشید یا به فکر انتخابی تازه باشید. اگر خیال خرید دارید یادتان باشد امسال عینک‌های کائوچویی با فریم‌هایی نسبتا بزرگ دوباره روی بورس آمده‌اند. بنابراین بر خلاف سال گذشته بازار دست کائوچوئویی‌هاست!


بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92


مجله ایده آل: آرام‌آرام باید خودتان را برای نبرد با آفتاب آماده کنید؛ دستی به سر و روی عینک‌های آفتابی قدیمی‌تان بکشید یا به فکر انتخابی تازه باشید. اگر با همان عینک‌های قدیمی کنار می‌آیید که چه بهتر اما اگر خیال خرید دارید یادتان باشد امسال عینک‌های کائوچویی با فریم‌هایی نسبتا بزرگ دوباره روی بورس آمده‌اند. بنابراین بر خلاف سال گذشته بازار دست کائوچوئویی‌هاست!

بنابراین امسال بهتر است با کائوچویی‌ها به جنگ با آفتاب بروید.

اين صفحه شامل پيشنهادهايي است كه به شما اجازه مي‌دهند در برابر آفتاب بايستيد!

بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92

برای آقایان ورزشکار

آقاياني كه اهل ورزشند، مي‌توانند روي اين مدل عينك، از برند OKLEY حساب كنند. شیشه محدب اين عينك طوري طراحي شده كه صورت شما را كاملا پوشش مي‌دهد و اجازه نمي‌دهد آفتاب از هيچ طرف به چشمان شما نفوذ كند. ضمن اينكه سنگيني آن هم روي بيني شما نمي‌افتد. شيشه پلاريزه، آنتي‌رفلكس و UV Protection از ديگر ويژگي‌هاي اين عينك است.

حدود قیمت: ۴۰۰ هزار تومان


بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92

چرم کروکدیل!

اگر دنبال عینکی ظریف و فوق‌العاده سبک هستید، می‌توانید به این مدل فکر کنید. این عینک یکی دیگر از طراحی‌های Rberto Cavalli است. استفاده از کائوچوی Optyle در طراحی فریم این مدل باعث شده که بسیار سبک‌تر از چیزی باشد که انتظارش را دارید. اما اتفاق مهم‌تر در این عینک استفاده از چرم كروكوديل در طراحی دسته‌های آن است. شیشهUV Protection را هم می‌توانید به این فهرست اضافه کنید!

حدود قیمت: ۶۰۰ هزار تومان


بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92

بژ مات مدل روبر تو کاوالی

این عینک را به خانم‌هایی توصیه می‌کنیم که رنگ فریم عینک برای‌شان یک فاکتور مهم است. این مدل که از جدیدترین طراحی‌های Roberto Cavalli است به دليل رنگ متفاوتش، طرفداران خاصی هم دارد. رنگ فریم این عینک بژمات است، رنگی که شاید کمتر به آن برخورده باشید! شیشه این مدل UV Protection است در نتيجه اجازه نمی‌دهد اشعه فرابنفش خورشید به چشمان شما آسیب برساند و بالاخره اینکه کاملا تخت(FLAT) است.

حدود قیمت: ۸۰۰ هزار تومان


بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92

ری‌بن نوجوانانه

این مدل یک طراحی ویژه از برند RayBan است. ویژه نوجوانانی که دنبال طراحی‌های متفاوت هستند! شاید فریم این مدل حالا دیگر کمی قدیمی به نظر بیاید اما ابتکار Rayban در طراحی آن استفاده از حروف روی سطح کائوچویی عینک است. همین ویژگی باعث شده فریم کائوچویی این مدل متفاوت‌تر از همیشه باشد. شیشه این مدل علاوه بر اینکه UV Protection خاصیت آنتی رفلکسی، پلاریزه هم دارد.

حدود قیمت: ۴۰۰ هزار تومان


بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92

سواروفسکی اما بدون نگین

این هم یک طراحی متفاوت از برند سوارفسکی. در این مدل بر خلاف دیگر مدل‌های سوارفسکی خبری از نگین‌های همیشگی نیست در عوض قوی آشنای این برند روی دسته‌های کائوچویی عینک با ۳ نگین بسیار ظریف، جا خوش کرده است. این ویژگی‌ها باعث شده این مدل، طراحی کاملا ساده و کلاسیک داشته باشد. با شیشه‌ای پلاريزه و UV Protection.

حدود قیمت: ۶۰۰ هزار تومان


بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92

قدیمی اما ماندگار

اين مدل كه از طراحي‌هاي ۲۰۱۲ بولگاري آن هم در تعداد محدود است به دلیل طراحي دسته‌اش يكي از پرطرفدارهاست. نگين‌هاي كار شده روي دسته اين عينك نگين‌هاي دانه درشت سوارفسكي هستند. شيشهUV Protection اين عينك هم كه اجازه نمي‌دهد اشعه فرابنفش خورشيد به چشمان شما آسيب برساند.


بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92

به ظرافت فکر کنید

اگر ظرافت عینک برای شما مهم است، می‌توانید به این مدل هم فکر کنید. این عینک طراحی تازه از برند D&G است. فریم آن کائوچویی است و دسته آن هم ترکیبی ظریف از کائوچو و فلز. طراحی فریم آن هم به گونه‌ای است که بیشتر برای صورت‌های درشت مناسب است تا استخوانی و ظریف. شيشه آن هم UV Protection است بنابراین اجازه نمي‌دهد اشعه فرابنفش خورشيد به چشمان شما آسيب برساند.

حدود قیمت: ۵۰۰ هزار تومان


بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92

فندی به روایت تابستان

یک پیشنهاد ویژه برای طرفداران رنگ سفید. این عینک از طراحی برند FENDY است. فریم این مدل تمام کائوچویی، نسبتا ظریف و در نتیجه بسیار سبک است. شیشه آن هم در رده شیشه‌های بزرگ قرار می‌گیرد بنابراین علاوه بر خاصیتUV Protection پوشش خوبی هم روی صورت ایجاد می‌کند.

حدود قیمت: ۵۰۰ هزار تومان


رازهاي مراقبت از عينك!

قرار دادن عينك در كنار اشياي نوك‌تيز، رها كردن در كيف يا جيب خود را فراموش كنيد. عينك هميشه بايد در جعبه مخصوص خودش باشد.

عينك‌تان را فقط با دستمال مخصوص، آب و صابون مايع مخصوص تميز كنيد. (يادتان باشد دستمال‌كاغذي، لباس و روسري روي عدسي عينك شما را خط مي‌اندازند و پاك‌كننده‌هاي متفرقه هم سطح آن را كدر مي‌كنند.

هميشه عينك‌تان را با دو دست برداريد! قرار دادن آن زير چانه يا بالاي سر را هم فراموش كنيد.

حتما شما هم شنيده‌ايد!

پلاريزه، آنتي‌رفلكسي و... اصطلاحاتي هستند كه حتما هنگام خريدن عينك به گوش‌تان خورده، ما به شما مي‌گوييم هر كدام از اين واژه‌ها دقيقا به چه معناست:

پلاريزه: پوششي است كه نورهاي آزار دهنده از سطوح براق را كاهش مي‌دهد، باعث وضوح رنگ‌ها مي‌شود و بالاخره اينكه مانع عبور پرتوهاي فرابنفش ازسطح عدسي عينك شما مي‌شود.

آنتي‌رفلكس: پوششي ضد بازتاب است كه باعث كاهش بازتاب سطح عدسي و افزايش مقدار نور عبوري از آن مي‌شود. اين پوشش نورهاي خيره كننده مانند نور چراغ خودرو را كاهش مي‌دهد.

فتوكروميك: اين نوع عدسي بر اثر جذب طول موج UV تغيير رنگ مي‌دهد و معمولا به افرادي كه چشمشان به نور حساس است توصيه مي‌شود.

UV Protection: اين پوشش اشعه فرابنفش خورشيد را جذب كرده و مانع از رسيدن آن به چشم مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      ماالان خیلی وضع اقتصادیمون خوبه فکرنمیکنی یکم ایناارزونند؟

      پاسخ ها

      • ice

        خیلی قیمتای کذایی مجله جان رو جدی نگیر!! یه چیزی میخواد که دوره همی خوش بگذره...

    • حدیث

      بابا از طلای خالصم ک بود اینقد دیگه قیمتش نمیشد...خیلی قیمتاتون الکیو احمقانه است....

    • شرکت ماتریکس

      بابا اینا همشون قیمتا ریال هستند اشتباه چاپی بوده عوضش کنببه ریال اگه به ارزند

    • كرم

      نخواستيم بابا مگه زوره ، ايدوره زمونه شوخي هم نميشه كرد ، ولا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج