adexo3
۷۵۳۵۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

۸ اتاق رویایی با سایه های بنفش

با رنگ شاد یاسی به خواب بروید و با رنگ بنفش سیر از خواب بیدار شوید. این سایه های رنگ بنفش هم آرامش بخش هستند و هم انرژی می دهند.

8 اتاق رویایی با سایه های بنفش





برترین ها: با رنگ شاد یاسی به خواب بروید و با رنگ بنفش سیر از خواب بیدار شوید. این سایه های رنگ بنفش هم آرامش بخش هستند و هم انرژی می دهند.

این رنگ که اصولاً رنگ آرامی است، انتخابی عالی برای اتاق خواب است. رنگ های تیره تر و سردتر بنفش در فضا کمی سنگین نشان می دهند، پس باید کمی نور طبیعی یا مصنوعی به آنها اضافه کرد. سایه های سردتر بنفش را می توانید با رنگ مایه های چوبی گرمتر کنید. سایه های صورتی تر و گرمتر با رنگ های خنثی مانند خاکستری یا جلوه های متالیک مانند استیل یا نیکل بهتر می شوند.

در اینجا 8 اتاق را گردآوری کرده ایم و سایه محبوب بنفش را نشان داده اید.

رنگ بنفش تیره با آبی و خاکستری سرد در این اتاق شاخص هستند. رنگ های تیره بنفش را در اتاق هایی مانند این اتاق که نور طبیعی زیادی دارند و پر از نمای چوبی هستند، می توان خیلی خوب از آب درآورد. اگر اتاق خواب شما پنجره نورگیر زیادی ندارد، باز هم می توانید از این سایه بنفش استفاده کنید، ولی باید میزان آن را محدود کنید و فقط بخشی از یک دیوار را به این رنگ در آورید تا اتاقتان شبیه غار نشود.

8 اتاق رویایی با سایه های بنفش

این اتاق نیز نمونه دیگری با بنفش تیره است که حالت گرمتری دارد. این سایه با چوب تیره و سایه های خنثی و گرم بهتر می شود.

8 اتاق رویایی با سایه های بنفش

بدیهی است که بسیاری از ما پنجره های سقف تا کف در اتاق خوابمان نداریم تا نور طبیعی زیادی وارد اتاقمان شود. در این اتاق مشاهده می کنید که چطور می توانید بنفش روشن تری بکار ببرید، حتی اگر نور طبیعی زیادی ندارید.

8 اتاق رویایی با سایه های بنفش

یک گزینه دیگر این است که بنفش های جسورانه را از طریق بافت هایی مانند پارچه وارد اتاق خوابتان کنید و رنگ یاسی را برای دیوارها انتخاب کنید. سعی کنید اکسسوارهای را به رنگ های شاد و جسورانه بنفش انتخاب کنید.

8 اتاق رویایی با سایه های بنفش

این اتاق خواب با ترکیبی از سایه های بنفش و جنس ها و سطوح براق و انعکاسی بسیار شیک و زیبا شده است. پالت آن کمرنگ و خنثی است و رنگ ها و بافت های مختلفی در آن هست که به انسان آرامش می دهد.

8 اتاق رویایی با سایه های بنفش

اگر دوست دارید در اتاق خوابتان پر از رنگ های بنفش سرد باشد، سعی کنید آن را با رنگ های خنثی و گرمتر ست کنید که کنتراست ایجاد کند.

8 اتاق رویایی با سایه های بنفش

آنهایی که اتاق خواب های بزرگتری دارند خوش شانس تر هستند و می توانند رنگ های شاد و جسورانه را در فضای بازتر و بزرگتری پیاده کنند. در این اتاق ها می توانید دیوارها را بنفش کنید یا دنبال وسایل تزئینی و روتختی های بنفش خوشرنگ و شاد باشید. بدون آنکه نگران سنگینی فضا باشید.

8 اتاق رویایی با سایه های بنفش

در اینجا نیز نمونه دیگری از فضای سبک و خنثی را مشاهده می کنید که روتختی های بنفش به آن حالت زیباتری داده اند. اگر دلتان نخواست رنگ بنفش در اتاق خوابتان داشته باشید، هر وقت خواستید می توانید روتختی ها و قالی را عوض کنید و پالت رنگی اتاق را دگرگون کنید.

8 اتاق رویایی با سایه های بنفش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zahra

      ok bod

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج