۷۶۹۳۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ترفندهای پیشرفته برای مسافرت!

بسیاری از افراد به ویژه جوانان، هر چه قدر هم بخواهند بار کمی برای سفر بردارند، وسایل الکترونیک خود از هر نوعی که باشد را با خود همراه می کنند: لپ‌تاپ، آی‌پاد، دوربین عکاسی، موبایل، تبلت و ... .

ترفندهای پیشرفته برای مسافرت!






برترین ها: بسیاری از افراد به ویژه جوانان، هر چه قدر هم بخواهند بار کمی برای سفر بردارند، وسایل الکترونیک خود از هر نوعی که باشد را با خود همراه می کنند: لپ‌تاپ، آی‌پاد، دوربین عکاسی، موبایل، تبلت و ... . شاید یکی از دلایل آن نیز اینترنت وای‌‌فای باشد که تقریبا در همه جا همراه کاربر هست و اجازه نمی دهد حتی یک لحظه متصل نبودن به دنیای مجازی را احساس کند.

ترفندهای پیشرفته برای مسافرت!

کارهای اینترنتی خود را در کافی نت انجام دهید

در سراسر ایران و حتی اروپا، کافه های اینترنتی بسیاری وجود دارند که با کمترین هزینه می توانید به اینترنت متصل شوید و کارهای خود را انجام دهید. در شهرهای کوچک اروپایی در هتل ها، کتابخانه ها، کتاب فروشی، اداره پست و ... می توانید اینترنت پیدا و از آن استفاده کنید. البته به این نکته امنیتی توجه داشته باشید اگر قرار است از کامپیوترهای عمومی برای چک کردن ایمیل استفاده کنید، حتما از ایمیل های مبتنی بر وب همچون جی‌میل استفاده کنید.

استفاده از اینترنت بی‌سیم و رایگان

اگر لپ‌تاپ خود را همراه داشته باشید، متوجه می شوید بسیاری از هتل ها و کافه ها اینترنت وایرلس رایگان ارایه می دهند. البته استفاده از آنها در گرو اقامت در آن هتل، خوردن غذا در رستوران یا نوشیدن قهوه در کافه است. یعنی چندان هم رایگان نیست اما به هر صورت به مشتری های خود امکانات این‌چنینی ارایه می دهند که در طول سفر می توانید از آنها بهره بگیرید. در برخی از شهرهای اروپایی و آمریکایی، مکان هایی هستند که به آنها هات‌اسپات می گویند که به طور رایگان اینترنت به کاربران ارایه می دهند. محدوده اینترنت وایرلس رایگان اصولا در مکان های عمومی است تا همه بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند. البته مطمئن نیستیم در شهرهای ایران چنین مکان هایی وجود داشته باشد.

ترفندهای پیشرفته برای مسافرت!

همراه داشتن موزیک پلیر یا آی‌پاد

با همراه داشتتن سیستم پخش موسیقی و ویدئوی همراه، می توانید هر زمان اراده کردید موسیقی یا ویدئوی موردنظر خود را تماشا کنید.

خرید کارت حافظه

یکی از مشکلات تکنولوژیکی که ممکن است در طول سفر برای شما پیش بیاید، کمبود حافظه برای ذخیره فیلم و عکس ها است. کارت حافظه در همه جای دنیا در فروشگاه های مرتبط وجود دارد و می توانید با توجه به نیاز خود یکی از حجم های مناسب را خریداری کنید. البته این را بدانید خرید کارت حافظه در اروپا برای شما بسیار گران تمام می شود. بنابراین، بهتر است با دوربینی سفر کنید که حافظه زیاد دارد یا خودش کارت حافظه بالای ۴ گیگابایت دارد. با ۸ گیگابایت حافظه می توانید حدود ۵۰۰ عکس بسیار باکیفیت با رزولوشن بالا ذخیره کنید. هر زمان حافظه پر شد، آن را به لپ‌تاپ یا هارد اکسترنال خود منتقل کنید.

ترفندهای پیشرفته برای مسافرت!

خرید سیم‌کارت

در طول سفرهای خارجی گوشی موبایل خود را همراه خود داشته باشید تا در کشور بیگانه دچار مشکل نشوید. البته برخی از سیم‌کارت های داخلی در خارج از ایران نیز قابل استفاده هستند و فقط هزینه آن بیشتر می شود. اما اگر مقصد شما تحت پشتیبانی این اپراتورها نیست، سعی کنید سیم‌کارت و تلفنی بخرید که زیر ۵۰ تا صد دلار قیمت دارد. در کشورهای اروپایی و آمریکایی، همراه سیم‌کارت گوشی نیز ارایه می شود. به این ترتیب با خرید سیم‌کارت اعتباری، هزینه های مکالمه خود را کاهش می دهید.

سیستم رومینگ گوشی را غیرفعال کنید

با روشن بودن رومینگ در کشورهای خارجی، هزینه های تماس و استفاده از اینترنت برای شما سر به فلک خواهد کشید. همان طور که گفتیم به جای استفاده از اینترنتِ سیم‌‎کارت، از انواع رایگان و عمومی موجود در هات‌اسپات ها استفاده کنید.

استفاده از اپلیکیشن VoIP

اگر لپ‌تاپ خود را همراه خود می برید، ارزان ترین روش تماس با اعضای خانواده در ایران، استفاده از نرم‌افزار VoIP (صدا بر پروکل اینترنتی) است. VoIP به کاربر اجازه می دهد تا در سراسر دنیا با افراد دلخواه گفت‌وگوی رایگان داشته باشد. البته نرم‌افزارهای موبایل همچون وایبر نیز دقیقا همین کار را انجام می دهند. اسکایپ و Google Voice نیز گزینه های مناسبی هستند. ارتباطات کامپیوتر به کامپیوتر همیشه رایگان هستند و کیفیت صدای آنها همچون تلفن خوب و واضح و بی نویز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج