adexo3
۴۰۶۶۴۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ اقدامات دولت با هدف رای آوری!

مسعود مرعشی در وبسایت چیزنا نوشت:

از این به بعد رئیس جمهور هر کاری بکند شایعه نمایش انتخاباتی پشت سرش وجود دارد از تغییر وزیر ارشاد تا سفر به تایلند (خداییش این برای ما هم سوال بود!)، به همین علت پیش پیش چند اقدام دولت که با هدف رای آوری مجدد انجام می شود را اعلام می کنیم تا اگر اتفاق افتاد قبل از همه سندش را بنام خودمان بزنیم:

الف) حذف کارت سوخت: کارت سوخت که جمع بشود همه آزاد می زنند و دولت می تواند از این موضوع بعنوان یکی از آزادی های یواشکی ایجاد شده در دوره ریاست جمهوری یاد کند.

ب) حذف شهریه سنواتی: دانشجویان اعترضشان شنیده می شود، شهریه سنواتی امسال و بصورت موقت با دستور رئیس جمهور لغو می شود، سال بعد با دستور وزیر علوم مجدد ابلاغ می شود.

ج) آزادی امیر تتلو: ایشان به تنهایی یک لشگر ۵ میلیون نفری دارند، درست است اکثریت لشگر هنوز محصل هستند ولی می توانند پدرمادرشان را قانع کنند که به چه کسی رای بدهند.

د) بازگشایی نمایندگی اپل در ایران: تجربه نشان داده که اگر ما با تمام دنیا تجارت مستقیم داشته باشیم اما نمایندگی اپل در ایران وجود نداشته باشد از نظر مردم دولت برای رفع تحریمها هیچ کاری نکرده است، دولت شده بصورت نمادین یک نمایندگی اپل تاسیس بکند حداقل سبد آرای خود را ده درصد افزایش می دهد.

ه) تعطیلی یک هفته ای ادارات دولتی بخاطر آلودگی هوا: بیایید باهم صادق باشیم ادارات دولتی چه باز باشند چه تعطیل کار شما دو هفته دیگر انجام می شود، پس دولت ادارات را باز می گذارد که اگر به هر دلیلی تعطیل کرد برای خودش رای جمع کند.

و) تغییر مجریان برنامه هفت: درست است که این مساله هیچ ربطی به بهبود معیشت مردم ندارد ولی اگر دولت این کار را انجام دهد دل ما خیلی خنک می شود و همین می تواند برگ برنده نسبت به سایر کاندیداها باشد.

ز) حل مشکل گلزنی استقلال به دستور رئیس جمهور: در این ورزش ما همه چیز دیدیم، دیدن این مورد هم برای هیچ کس دور از ذهن نیست.
البته در این بین می توان به مبارزه با فساد، مساله زمین خواری، معضل مطبوعات و… نیز اشاره کرد ولی خود ما هم می دانیم که موارد بالا برایمان جذابیت بیشتری دارد چرا الکی رئیس جمهور را به دردسر بیاندازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      این جناب طنزنویس ما درنظر نداشتن که صدا و سیما و برنامه هفت زیر نظر دولت عزیز ایشون نیست. هرچند بودجه صدا و سیما که دست دولته. ظاهرا هم شما جماعت خیلی از برنامه هفت سوختید. دست بهروز و فراستی درد نکنه. دل ما خنک شد که شما جماعت دستمال به دست دارید میسوزید.
      برترین ها هم که طبق معمول سانسورچی خوبی تشریف داره و کامنت های بنده رو سانسور میکنه. خیالی نیست. یه روز هم ما شما رو سانسور میکنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج