۴۴۸۰۸۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ اسراری که کریمی قدوسی هنوز فاش نکرده

پدرام ابراهيمى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

از قدیم گفته‌اند قدر زر، زرگر شناسد قدر کریمی قدوسی، جبهه پایداری! واقعا تا کی قرار است نخبه‌هایی مثل قدوسی را فراری داده و فرصت‌های به این زیبایی را بسوزانیم؟

وقتی ما از ظرفیت این نخبه‌ها به نحو احسن استفاده نکنیم، فرار مغزها و فرار دلواپس‌ها می‌کنند و می‌روند ناسا و گوگل. مثلا در همین چند روزه شاهد بودیم نماینده مردم مقاوم و بااعصابِ مشهد در مجلس، محتوای جلسه محرمانه ظریف با کمیسیون امنیت ملی مجلس را منتشر کرده آن هم در حالی که خود این نماینده در این جلسه حضور فیزیکی نداشته؟ خب این کم کاری است؟ امروز «ویرگول» به عنوان پرچمدار حمایت از تولید داخلی، به تاریخدانان و سیاستمداران پیشنهاد می‌کند، از این توانایی خاص آقای قدوسی در حل رازهای زیر بهره ببرند:

یک- جان اف اکندی در لحظات کوتاه پس از اصابت گلوله و قبل از مرگ به همسر خود چه گفت؟ آیا درست است که او گفته: «همسرم! اینها اول من را ترور بیولوژیک کردند ولی چون من شلغم زیاد می‌خورم بهم اثر نکرد... آخ... تِ اِند!»

دو- بشر چندین دهه است با صرف میلیاردها دلار و نصب هزاران گیرنده‌ قوی رادیویی‌ سعی دارد بفهمد آیا در سیارات دیگر هم دیالوگی رد و بدل می‌شود یا خیر؟ یقینا آقای قدوسی در این‌باره چیزهایی می‌دانند که تا به حال نگفته‌اند. البته در این زمینه می‌توانیم از تجربیات آقای حدادعادل هم بهره ببریم.

سه- چند روز قبل علیرضا منصوریان و افتخاری (مدیرعامل استقلال) جلسه خصوصی داشتند. شنیده شده افتخاری در این جلسه به سرمربی گفته: «قلب من ضعیف است و بیش از این طاقت هیجان دیدن بازی تیکی تاکای شما را ندارم. اگر کمی شُل نکنید، مجبورم علیرغم میلم کارلو آنجلوتی را جای شما بیاورم.» آیا چنین چیزی عنوان شده؟ نشده؟ آقای قدوسی! کار خودته. بیا وسط!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شتری

      انشاالله این مرد تندرو را مثل کوچک زاده و رسایی و زاکانی را به مجلس راه ندهند آمییییییییییییییییییییییییییییییییین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج